וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטופים" תשודר בארה"ב ברשת Showtime

עינב שיף

20.9.2010 / 18:57

הסדרה מבית זכיינית ערוץ 2 קשת נרכשה על ידי הרשת האמריקאית ותעלה לשידור בעונת הקיץ שלה. אבי ניר, גידי רף ורן תלם יהיו מפיקים ראשיים

הסדרה "חטופים" נמכרה לשידור לרשת Showtime האמריקאית, שתופק במדינה על ידי FOX 21, חברת ההפקה של הסדרה המצליחה "24". ההוליווד ריפורטר מדווח כי ראש מחלקת הבידור של שואוטיים, דיוויד נווינס, בחר ב"חטופים" כפרויקט הגדול הראשון שלו בתפקיד. הסדרה תיקרא "Homeland" ובגרסתה האמריקאית תעסוק בשובו של חייל אמריקאי מהשבי העירקי לאחר עשר שנות היעדרות, בהן הוא נחשב כמת. עם שובו, עולות שאלות בנוגע לזמן בו שהה בשבי ועל האפשרות כי הוא מעורב בפעילות טרור.

בכוונתה של חברת ההפקה להפיק עונה מצומצמת יותר משל "24", שכללה כאמור 24 פרקים בעונה. "זה מרגיש בדיוק כמו המקום הנכון לסיפור הזה, עונת שידור מלאה עלולה להיות עמוסה מדי", אמר האוורד גורדון, שישמש כמפיק ראשי של הסדרה. על פי הריפורטר, אבי ניר, יוצר הסדרה גידי רף ורן תלם ישמשו כמפיקים ראשיים.

מכירת "חטופים" ממשיכה את ההצלחה של הטלוויזיה הישראלית בייצוא סדרות ופורמטים לטלוויזיה האמריקאית: לפני מספר חודשים נמכרה "רמזור" מבית קשת וקופרמן הפקות לרשת FOX ולפני כן "האקס המיתולוגי" שעלתה לשידור ב-CBS.

מקשת נמסר בתגובה: "'חטופים' נמצאת מזה תקופה בתהליך אמריקניזציה ובכל פעם מתקדם התהליך. מחמיא כי העיתונות בחו"ל ממשיכה לדווח על כך באופן עקבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully