וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר משווק את ישראל

11.10.2010 / 22:10

השחקן ההוליוודי הגיע לכנס של בזק כדי לדבר על מיזמי המדיה החברתית שלו, וייעץ גם בנושא שיווק של ישראל ברשת

אבי כהן

צילום: אבי כהן
עריכה: אמיר קוטיגרו

הנה חמישה דברים שלא ידעתם על השחקן אשטון קוצ'ר, ושהתגלו בוועידת בזק אקספו שנערכה אתמול:

1. ביקורו הנוכחי בישראל הוא הרביעי במספר.

2. קונספט השיווק הוויראלי הוסבר לו לראשונה על ידי מנכ"ל חברת המשחקים זינגה, המפתחת בין השאר את משחק הרשת הפופולרי בעולם "פארמוויל".

3. רוב הציוצים שלו בטוויטר אינם עוסקים בו, אלא מפנים לתוכן שמעניין אותו ברשת.

4. יש לו בבית מכשיר Apple TV, אבל רק כ-20% מהצפייה שלו היא דרכו.

5. הוא לא רוצה את פייסבוק על מסך הטלוויזיה שלו, ומעדיף הפרדה.

בשיחה בת כחצי שעה עם לינוי בר-גפן הסביר השחקן ההוליוודי את ההסתכלות שלו על תחום המדיה החברתית בכלל ועל טוויטר בפרט. קוצ'ר התפרסם בהקשר לשירות כאשר ערך תחרות מתוקשרת עם לארי קינג מרשת CNN, שמטרתה הייתה להגיע ראשון לעוקב המיליון. קוצ'ר ניצח בתחרות, וכיום כבר עוקבים אחריו קרוב לשישה מיליון איש. "כשהתחלתי לשחק בטוויטר הבנתי שאם אפיץ בו קטע וידאו, הוא יתפשט בצורה ויראלית. הבנתי שיש יכולת ליצור ערוץ שידור משלי. אני יכול להיות בעל קול רם כמו זה של CNN. התחלתי לעשות את השירות לחלק מחיי, וזה גדל מהר".

קוצ'ר חושב שטוויטר נותנת פרספקטיבה מדויקת יותר על הגרף האנושי. "95% מחברות המדיה בעולם מובלות על ידי גברים לבנים מעל לגיל 40. בטוויטר, לעומת זאת, רוב הנעקבים המובילים הם נשים, ויש גם הרבה שחורים. יש אנשים ששמותיהם כלל לא מוכרים כאן, אך יש להם יותר ממיליון עוקבים. זה דבר ענק. מדובר במעבר כוחות במדיה, בו כולנו משתתפים".

עוד סיפר קוצ'ר כי לעתים הוא ואשתו, השחקנית דמי מור שאף התלוותה לביקורו בישראל, יושבים אחד מול השני בביתם ומצייצים במקביל בטוויטר. לעתים הם אפילו מעבירים מסרים ממוחשבים אחד לשני למרות הקרבה. קוצ'ר הסביר זאת בכך שכאשר נופל לידיו לינק לקטע שהוא מעוניין שגם אשתו תראה – הדרך הנוחה לעשות זאת הוא בהעברתו דרך מסר. "זה קצת מוזר", הודה.

כאשר נשאל מה עתידו של התוכן באינטרנט, העריך קוצ'ר כי זה יתחלק בין שתי קטגוריות: תוכן חינמי, שיהיה עמוס בפרסומות, ותוכן בתשלום. "התוכן יהיה מאורגן יותר", העריך. "יהיו דרכים אלגנטיות יותר לגשת למידע. כרגע זה קצת מסורבל, ויש מחסום כניסה".

דברים נוספים שאמר קוצ'ר בבזק אקספו ניתן לשמוע בקטע הוידאו המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully