וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם ארבל הושעה מערוץ הספורט

אמילי גרינצווייג

24.10.2010 / 22:27

בערוץ לא היססו להגיב להתפרצות החמורה של השדר במשחק ליגת האלופות בשבוע שעבר, מתוך דאגה לציבור הצופים ההמום

יורם ארבל הושעה משידורים בערוץ הספורט למשך שבוע, והוא יחזור לשדר במשחק היורוליג הבא של מכבי תל אביב מול ז'לגיריס, שישודר בערוץ 5HD ביום חמישי הקרוב. למרות שמדובר בשדר בכיר וחשוב לערוץ, מנהליו מאוד לא אהבו את ההתפרצות שלו במהלך המשחק בין ריאל מדריד למילאן ביום שלישי ומצאו לנכון להגיב למקרה, מתוך דאגה לציבור הצופים שנותר המום ממה שקלטו אוזניו והשידור עצמו.

למי שלא יודע במה מדובר: ארבל סבל מהפרעות ומרעשים סביבו במהלך השידור, והותיר את המיקרופון פתוח בעודו נוזף באלו שלצדו, לאוזני כל צופי ערוץ הספורט. "חבר'ה, או שאתם נותנים לשדר כאן כדורגל, או שאני קם והולך עכשיו", נשמע אומר ארבל בזעם, "אין לי בעיה. גם אני כמו וייץ, שם את המיקרופון על השולחן והולך". ארבל התכוון לתקרית מפורסמת אחרת, במהלכה השדר רמי וייץ נטש את אחד השידורים במהלך המחצית.

לאחר מכן נשמע ארבל אומר: "אני לא יכול ככה לשדר... לך החוצה ותדבר... איזה בושה, זה חוסר כבוד מינימלי". האירוע התרחש בסביבות הדקה ה-16 של המשחק. לאחר מכן ארבל והפרשן שלמה שרף המשיכו כרגיל את השידור.

לאור חומרת התקרית, מנהלי הערוץ לא היססו והשעו את השדר הוותיק למשך שבוע. בערוץ הספורט סירבו בכל תוקף להתייחס לידיעה, ורק מסרו: "הערוץ לא מנהל את ענייניו דרך התקשורת".

עדכון ראשון: 17:55
עדכון אחרון: 22:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully