וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה: "שילמנו לויקי קנפו בדיוק כמה שביקשה"

עדי דברת-מזריץ ואיילה צורף

28.3.2011 / 14:03

לאחר חשיפת הקמפיין שמובילה קנפו בגמר האח הגדול, הצהירה רשת השיווק כי שילמה לה שכר עבור יום עבודה בלבד. כעת, לאחר הביקורת, טוענת הרשת: "שילמנו כמה שהיא ביקשה"

איזו מהגרסאות של רבוע כחול נכונה? אחרי ביקורות שספגה ביומיים האחרונות, רבוע כחול, מפעילת רשתות מגה, מנסה להתנער מהפרסומים לפיהם שילמה לפרזנטורית החדשה שלהם ויקי קנפו תשלום סמלי בלבד על יום עבודה.

לפני יומיים, בתשובה לשאלה כמה תשלם לקנפו בעבור הקמפיין למגה בול בו היא מככבת, ענה משרד יחסי הציבור של רבוע כחול במייל ל-TheMarker כי "בחודשים האחרונים החליטה רשת מגה בול להשתמש בפרזנטורים עממיים ולא להשתמש עוד בשירותיו של הפרזנטור הוותיק שלה, אברי גלעד. בכל עיר שבה נעשה מבחן העגלות- מבחן השוואת המחירים מול המתחרה הגדולה שופרסל דיל, נבחרו פרזטורים מקומיים עבור הקמפיין ביניהם: יואב בלס בעל דוכן הפלאפל מת"א, משפחת שטרית, שוקי מטבריה וכו'. כולם דמויות שמאד מוכרות במקום מגוריהן, וכולם, כמו ויקי כנפו לא קיבלו שכר עבור השתתפותם בקמפיין מלבד שכר סמלי עבור יום עבודה".

כעת, יומיים אחרי הפרסום, ואחרי שספגה טענות קשות על התנהלותה, כמי שמשלמת סכומים גבוהים לפרזנטורים מוכרים כמו אברי גלעד בעוד שהיא משלמת סכום סמלי בלבד לקנפו, חוזרת בה רבוע כחול מהצהרתה הראשונה. שי אלמוג, סמנכ"ל השיווק של הריבוע הכחול, אמר הבוקר ל-TheMarker: "שילמנו לויקי כנפו שכר ראוי. לא שילמנו לה עבור יום צילומים בלבד, אלא שילמנו לה בדיוק את הסכום שהיא ביקשה".

כזכור, רבוע כחול ניצלה את האירוע עתיר הרייטינג - גמר האח הגדול - כדי לירות את יריית הפתיחה במלחמה על כיסו של הצרכן בקניות לחג הפסח. בברייק הפרסומות הראשון של גמר התוכנית חשפה רבוע כחול את הפרזנטורית החדשה שלה לרשת הדיסקאונט שלה 'מגה בול' - ויקי קנפו - מנהיגת מאבק האמהות מטעם המשפחות החד הוריות שצעדה בצעדת מחאה ב-2003 נגד מהלך קיצוץ הקצבאות שיזם שר האוצר דאז בנימין נתניהו.

מגה רכשה שבעה ברייקים בגמר, ובכל פרסומת נראתה קנפו כשהיא משווה את מחירי רשת הדיסקאונט של רבוע כחול 'מגה בול' אל מול רשת הדיסקאונט של שופרסל 'שופרסל דיל', כל פעם בעיר אחרת - פתח תקווה, באר שבע, נתניה ועוד. הקמפיין, תחת הסלוגן "זעקת המחירים", יעלה בטלוויזיה, במודעות, באינטרנט - בהשקעה של כשני מיליון שקל.

חשיפת הפרזנטורית של מגה בגמר האח הגדול הצליחה לגנוב את ההצגה למתחרתה שופרסל, רשת השיווק הגדולה בישראל, שרכשה את 'ברייק הזהב' בגמר בעבור כ?350 אלף שקל ל-60 שניות. הפרסומת של שופרסל, שצולמה במיוחד לספוט הזה, היא חלק מקמפיין פרסום חדש של שופרסל בכיכובו של צביקה הדר. במסגרת הקמפיין מסביר הדר לצופים את שיטת 1,000 הבודקים של שופרסל דיל המשווים מדי יום את מחיריהם של כ-5,000 מוצרים הנמכרים בשופרסל דיל למחירים אצל המתחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully