וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה לגולדסטון: ערוץ טלוויזיה יהודי בינלאומי

קובי מנדל, וושינגטון

7.4.2011 / 2:18

כלי חדש למאבק בדה-לגיטימציה נגד ישראל. המיליארדר אלכסנדר משקביץ הכריז כי יקים ערוץ חדשות בינלאומי שיספר "את הסיפור האמיתי עם כל הפרספקטיבות ללא נקיטת עמדה"

נשיא הקונגרס היהודי האירו-אסיאתי איש העסקים והמיליארדר ד"ר אלכסנדר משקביץ רואה בתקשורת אמצעי חשוב במאבק נגד הדה לגיטימציה של ישראל. אתמול (רביעי) הודיע משקביץ כי בכוונתו להקים ערוץ חדשות בינלאומי מקצועי שיהווה תשובה לתעמולה התקשורתית הקיימת בכלי תקשורת רבים נגד ישראל והמערב.

במהלך הכנס השנתי של המנהיגות היהודית הבינלאומית שמתקיים השנה בוושינגטון אמר יו"ר הכנס כי "לא נהיה ערוץ של תעמולה כמו ערוצים אחרים, פשוט נספר את הסיפור האמיתי עם כל הפרספקטיבות ללא נקיטת עמדה. בעידן שבו הקרב על קיומה של ישראל מוכרע בקרב על הנרטיב התקשורתי הבינלאומי, אין זמן מתאים מזה לפעול להקמת ערוץ שישדר את האמת כפי שכולם רואים אותה, באופן המאוזן ביותר האפשרי". לדבריו, "הדיווחים על דו"ח גולדסטון בימים האחרונים ממחישים עד כמה חסר היום מקור מידע אמיתי ואמין, אני משוכנע שהחומרה של דו"ח גולדסטון נובעת בין היתר מכך שהשופט נחשף לדיווחים לא אמיתיים בכלי התקשורת".

"הערוץ יוקם תוך מספר חודשים"

משקביץ סיפר בכנס כי צוות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום העיתונות הבינלאומית כבר מכין תכנית פעולה וכי הוא מקווה כי בתוך מספר חודשים ניתן יהיה להתחיל בפעולות ההקמה של הערוץ. הוא אף אמר כי כבר שוחח עם מספר אנשי עסקים ומנהיגים יהודיים שהביעו עניין רב בהקמת ערוץ שיסקר את הנעשה בעולם כולו, כולל המזרח התיכון באופן שיביא לידי ביטוי את הסיפור המלא, המאוזן והמוסרי.

הכנס בוושינגטון מתקיים ע"י קרן היסוד יחד עם ארגון הפדרציות האמריקאיות בהשתתפות המנהיגות היהודית הבינלאומית. הכנס עוסק מדי שנה בסוגיות המרכזיות על סדר היום של יהודי התפוצות ומדינת ישראל. הסוגיה העומדת במרכז הדיונים השנה היא קמפיין הדה לגיטימציה נגד ישראל ודרכי הפעולה בנושא. מנכ"ל וועידת הנשיאים של הקהילות היהודיות מלקולם הונליין אמר לוואלה! חדשות כי "כדי להתמודד עם הדה לגיטימציה של ישראל יש לפעול לכך שלא רק ישראל תוכר כמדינה, אלא יש לפעול שגם תושבי הארץ יהיו מוכרים בעשייתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully