וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה חמה: פרסומת חדשה של אסתי גינזבורג לאפריל - נצחון האישה שאוכלת

לילך וולך

7.4.2011 / 13:30

אסתי גינזבורג טורפת בחדווה מול המצלמה בפרסומת חדשה. לא רק שזה משכנע וסקסי, זו גם אצבע משולשת לתעשיית הרזון. לילך וולך גירל פאואר

יח"צ - חד פעמי

(צפו בפרסומת של גינזבורג לרשת "אפריל")

אסתי גינזבורג היא בחורה יפהפייה שבדרך כלל נראית כאילו לא נוח לה. לא נוח לה בראיונות, לא נוח לה עם דחיפת האצבעות המטאפורית לקימורים שלה, ונדמה שמישהו ברקע תמיד גוער בה "את יפה אסתי, רק תכניסי טיפה את הבטן ולא יזיקו עוד כמה שעות בחדר כושר".

חוץ מהכניסה הרגילה של מראייני תעשיות הבידור לתחתונים שלה - כמו שכל דוגמנית ושחקנית משום מה צריכה לסבול - לאסתי נכנסו תמיד גם לצלוליטיס ותהו כאילו בחביבות האם היא מרגישה לגמרי בנוח בתוך עורה. כאילו שמישהי יכולה להרגיש בנוח כשכל העופות הטורפים מסתכלים על מה היא מכניסה לפה ומתמוגגים בשמחה לאיד. גינזבורג תמיד עברה כיפה אבל זועמת; פוטוגנית כמו מלאך אבל כמעט שלא מחייכת. העוינות שלה תמיד נראתה פחות כמו ה"פ?ירס" של טיירה בנקס ויותר כמו עצב אמיתי של מי שכובשת צרחה של "צאו לי מהווריד, נודניקים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסומת עם ניצוץ של "פאק יו" בעיניים. אסתי גינזבורג בפרסומת ל"אפריל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה סופסוף – אסתי גינזבורג מחייכת. בפרסומת החדשה לרשת שיווק הקוסמטיקה אפריל, אסתי גינזבורג מתענגת על עוגת קצפת, על סטייק עסיסי, על גלידה ועל ספגטי. והיא מחייכת. את שרירי הפנים אפשר אולי לרטש לכדי חיוך מזויף, אבל את ניצוץ הפאק יו שיש לגינזבורג בעיניים אף מעצב גרפי לא יכול להשתיל בפוטושופ. הוא לגמרי שלה, והוא לגמרי אותנטי.

לאפריל כרשת קוסמטיקה תמיד היה אפיל קצת פרובינציאלי ואיטי. עם לוגו הפרפומריה השכונתית שלה, היא תמיד נראתה כמו האחות הפחות מוצלחת של רשתות הפארם הגדולות. ההחלטה להכניס לכולם בהפוכה על ידי שידוכו של האפיל האנדרדוגי של אפריל לאסתי גינזבורג (שידוך שהחל כבר ב-2009, אבל הבשיל לשיאו ממש עכשיו) היא לא פחות מגאונית ונראה שכל הצדדים נהנים מפירות שיתוף הפעולה.

דוגמניות רזות כמקל תמיד מספרות שהן דווקא אוכלות, בטח שאוכלות. רק שהן נורא אוהבות ספורט או שיש להן גנים מעולים. ובכל זאת, איכשהו, אחורי הקלעים של מסלולי הדוגמנות תמיד מצחינים מקיא, מבושה ומהכחשה. ומה שהן לא מצליחות לרזות בעצמן, מברשת הפוטושופ כבר תמחק להן מהירכיים. במצב כזה אישה נורמלית לא רק תתקע אצבע בגרון, היא גם תשכנע את עצמה שהם צודקים, כולם. גם אסתי גינזבורג עברה בצומת הזו והחליטה בעד עצמה, ובפרסומת הזו היא מראה כמה שהיא צדקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי עושה תיאבון לחיים ולא תהיה פרסומת יותר טובה. אסתי גינזבורג בפרסומת ל"אפריל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרסומות עם אפיל חינוכי, כמו "ישראל מתייבשת" למשל, תמיד סובלות מהניחוח הקל של צדקנות. כאילו שהקהל מעט מפגר וצריך להאכיל אותו בכפית ולהזיז לו את הלסתות כדי שיידע שצריך גם לבלוע. רק לעיתים רחוקות קורה שכל הנוגעים בדבר יוצאים ברווח ולא בשן ועין – שוב, כמו רננה רז, הפרזנטורית של "ישראל מתייבשת", שנדבקה לה תדמית של נודניקית.

הפרסומת החדשה של אפריל היא בדיוק היוצא מן הכלל המיוחל. הסלוגן החדש של הרשת - "יופי הוא עניין של ביטחון עצמי" - היה עשוי להיות קלוש אם היה מגובה במי שממילא קל לה לתחזק ביטחון עצמי בעולם הדוגמנות הלועס-יורק את המתווכות שלו, אבל הוא מצליח לעבוד כמו קסם עם גינזבורג. להבדיל מהקפיצות המתגוננת שהיא בדרך כלל מקרינה, כאן היא נראית יפה מתמיד, סקסית, נשית ומלאת חיות. ההופעה שלה היא אצבע משולשת לכל מי שהתרה בה, הזהיר אותה ואיים עליה - כל מי שהזין את המניפולציה שמרחיקה נשים מעצמן והופך את הגוף שלהן לאויב שתמיד צריך לכלוא שלא יתפרע. לא רק שגינזבורג נראית מהממת, בריאה ומאושרת, היא גם עושה תיאבון לחיים – ואין ולא תהיה פרסומת טובה מזו לכל מוצר בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully