וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רמזור" האמריקאית בוטלה

אמילי גרינצווייג

11.5.2011 / 7:35

אתרי תעשיית הבידור בארה"ב מדווחים כי רשת FOX החליטה לבטל את הסדרה לאחר עונה אחת בלבד, בשל רייטינג נמוך. אדיר מילר: "חוסר ההצלחה לא מפתיע אותי, כי לא המוצר שלנו ירד לשידור"

"Traffic Light", הגרסה האמריקאית ל"רמזור" שיצר אדיר מילר, יוצאת מהמשחק: אתרי תעשיית הבידור בארה"ב מדווחים מהפרזנטציה של רשת FOX, המשדרת את הסדרה, וטוענים כי הסדרה נמצאת ברשימת הסדרות שיבוטלו. הסיבה: הרייטינג הנמוך לפרקי העונה הראשונה והיחידה של הסדרה. על פי הזכיינית קשת, פורמט "רמזור" הוזמן במדינות נוספות, בהן קנדה, וכן אדיר מילר ומנכ"ל קשת, אבי ניר, הוזמנו לארצות הברית כדי לבחון אפשרות שמילר ישתלב בכתיבה קומית שם.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר אדיר מילר :"בסוף הכל קורה לטובה. רמזור אמנם נקנתה על ידי רשת FOX, וזה היה הישג גדול, אך בפועל מעולם לא שודרה - מפרק 2 בכלל לא השתמשו בדבר מרמזור המקורית, כך שחוסר ההצלחה לא מפתיע אותי כי לא המוצר שלנו ירד לשידור. לשמחתי ותדהמתי גם האמריקאים בשלב מסוים קלטו את זה ופנו לקשת בבקשה, מאחר והם לא השתמשו בתוכנית המקורית, שנכתוב להם את הסדרה, זאת מתוך הבנה כי את תובנות הסטנד אפ שיש ברמזור, כדאי שהכותבים המקוריים יעבירו ויכתבו. זה דבר חסר תקדים בארה"ב. וכך גם האושר מכך. כרגע אנחנו בוחנים את המהלך, הסדרה הזו מתפיעה אותי כל פעם מחדש"



"החלטת FOX אינה מפתיעה לאור העובדה כי פורמט הסדרה רמזור נקנה אך למעשה לא שודרה הגרסה המוכרת לנו בארץ אלא נכתבה כסדרה חדשה לחלוטין ", כך מסרה קשת בתגובה לביטול. "FOX פנתה שוב לקשת בבקשה לבחון אפשרות כי הפעם אדיר מילר יכתוב בעצמו סדרה חדשה ברוח רמזור המקורית. אנו גאים בהישגי הסדרה, זכייתה ההיסטורית באמי ובכך שהסדרה נקנתה ושודרה בארצות הברית ובמדינות נוספות".

"Traffic Light" נמצאת דווקא בחברה לא רעה של סדרות מבוטלות נוספות, בין השאר "שקר לי" של טים רות', המשודרת גם בישראל, ו"שיקגו קוד", סדרת המשטרה המצוינת של שון ריאן ("המגן") ששרדה כמו "Traffic Light" - עונה אחת בלבד. גם "Breaking In" עם כריסטיאן סלייטר בוטלה וכך גם "Human Target".

סדרות חדשות שכן ניתן יהיה לראות ב-FOX בקרוב הן "אלקטרז" של ג'יי ג'יי אברהמס, יוצר "אבודים", הקומדיה "The New Girl" עם זואי דשאנל ו-" I Hate My Teenage Daughter" עם ג'יימי פרסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully