וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בליגת העל נעצר בחשד לאונס

איילה חננאל

16.6.2011 / 12:32

המשטרה חקרה את השחקן בחשד כי ביצע מעשה סדום בבחורה שטענה כי הוא השתמש בסם אונס. השחקן שוחרר למעצר בית

פרשה חדשה מסעירה את הכדורגל הישראלי: שחקן בליגת העל נעצר היום (חמישי) ונחקר במשטרת מרחב יפתח בחשד לאונס.

כמה שעות לפני כן הגיעה בחורה צעירה לתחנת המשטרה, בפיקודו של ניצב משנה יורם אוחיון, והתלוננה נגד אותו שחקן כי אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. לטענתה, הוא החדיר סם אונס לכוס המשקה שהיא שתתה וניצל את מצבה כדי לבצע בה את זממו. על פי החוק, כל עוד השחקן לא הובא בפני שופט, שמו אסור לפרסום.

אותו שחקן טען בחקירתו כי יחסי המין נעשו בהסכמה. בתום החקירה הוא שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים, כשבמהלכם נאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת. עדיין לא ברור האם השחקן יוכל ליטול חלק במחנה האימון של קבוצתו, שאמורה לצאת לחו"ל כחלק מההכנות לתחילת העונה.

עורכי דינו של השחקן, ניר רשף וגיא פרידמן, אמרו היום: "מבחינתנו מדובר בתלונה הזויה. עצם העובדה שהמשטרה החליטה לשחרר את השחקן לביתו אחרי החקירה מלמדת שאין בשר בתלונה. אני מניח שהמשטרה תמשיך ותחקור, וכמו ההחלטה לשחררו לביתו אני מניח שכך גם יוחלט לסיים את החקירה".

אחד מחבריו של השחקן לקבוצה אמר היום: "וואו אני בהלם, לא היה לי מושג שזה הוא. אם כבר אמרתם לי שזה הוא אני אתקשה להאמין שזה נכון. הוא בחור טוב ואני לא אתפלא אם מישהי מהמחזרות שלו מנסה להפיל אותו". שחקן אחר הוסיף: "זה מאוד מפתיע, אבל אני מאמין שהוא ייצא מזה. יש בארץ כל יום פרשה אחרת ואחרי שבוע אף אחד לא זוכר את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • סם אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully