וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון נגד גלגלצ: "הם מחרימים אותי"

עינב שיף

18.6.2011 / 23:29

הזמר יצא במתקפה נגד התחנה, בטענה שמאז סערת שירו "אני אחיך" הוא אינו מושמע בה מסיבות פוליטיות: "לא אחשוש להילחם בתחנה", אמר. בגלגלצ סירבו להגיב

הזמר עמיר בניון פתח בחזית חדשה - הפעם נגד גלגלצ. בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הערב (שבת) אמר בניון כי התחנה מחרימה אותו מסיבות פוליטיות, מאז צאת שירו השנוי במחלוקת "אני אחיך" לפני שנה וחודשיים.

"מאז השיר "אני אחיך" גלגלצ החליטו להחרים אותי, ככל הנראה משיקולים פוליטיים", כתב בניון. "עד אז הפלייליסט של התחנה הצבאית התעדכן תדיר בשירים שהוצאתי מהאלבומים הקודמים, אך הסינגלים שיצאו לאחר 'אני אחיך', כולל מתוך האלבומים 'מחשבות' עם יהודה מסס ו'לדעת הכל', לא זכו ליחס. השוני ביחס ניכר בבירור".

"אני לא מתכוון לשתוק, ולא אחשוש להילחם בתחנה", הוסיף בניון ואמר כי "כל תחנות הרדיו האחרות - כולל עמוד הפייסבוק הרשמי - הן התחנות שפועלות באופן ראוי. אך בגלגלצ לא תוכלו לשמוע חומרים חדשים, מכיוון שכך הם החליטו באופן שרירותי ותמוה. אני יודע שבימים אלה מתגבשת יוזמה של מספר חברי כנסת ושרים לסגירת התחנה או לשינוי מהותה, ואשמח לשתף פעולה עם כל גורם שיצטרך ממני עזרה בנושא. חבל שתחנה המיועדת לחיילים מחרימה אומנים בגלל שסיכנו את פרנסתם ואת הקריירה שלהם על מנת להגן ולתמוך בחיילי צה"ל", חתם בניון את דבריו.

בגלגלצ סירבו להגיב לדברים. גורמים בתחנה ציינו כי רק השבוע נכנס לפלייליסט של התחנה השיר "מכאן לשם" של גלי עטרי, אותו כתב והלחין בניון. "זה בדיוק מחזק את מה שאני אומר", הגיב בניון לטענה. "לשבץ שיר שאני כתבתי לזמרת אחרת, אך להתעלם ממני כזמר יוצר - זה משהו אחר. זה, מה שנקרא, זריקת עצם".
עוד עמיר בניון:

עמיר בניון בקיסריה: מי חושב שהוא לא זמר מזרחי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully