וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי פרזנטורית של מיכל נגרין

לירוי שופן

10.7.2011 / 16:44

נועה תשבי מונתה כפרזנטורית למותג התכשיטים מיכל נגרין. במקביל היא תמשיך לשמש כפרזנטורית של מותג האופנה ML, בשאיפה שהלקוחות לא יתבלבלו

מותג התכשיטים והאופנה מיכל נגרין הכריז הבוקר כי השחקנית והדוגמנית נועה תשבי (36) תוביל את קמפיין חורף 2012 של החברה. לדברי נגרין, זו הפעם הראשונה בה הם ממנים פרזנטורית ולא דוגמנית מן השורה. "בחרנו בנועה כיוון שהיא מקרינה נשיות, ביטחון ושמחת חיים." ציינה המעצבת בהודעה לתקשורת. "זה היה בגדר חלום ישן של מאיר בעלי ושלי. שנינו שמחים וגאים על כך מאד, שנועה תישבי מגשימה לנו חלום נוסף והיא זו שתייצג אותנו."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדברים טובים צריך לדעת להתחלק. נועה תשבי במודעות הפרסום לקיץ 2011 של ML/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הוסיפה דוברת המותג כי "נועה תשבי מביאה ערכים שחשובים למותג, היא דמות מוערכת, מוכרת ואהובה המשדרת נשיות. נשים בכל הגילאים מזדהות איתה. היא יפהפיה ואחת משלנו. נועה היא דמות המוכרת בארץ ובעולם וכך גם אנו כחברה שפועלת בישראל וברחבי העולם, רואים את החיבור הזה חיבור אידאלי."

כידוע, תשבי משמשת בעונות האחרונות כפני מותג האופנה ML, ולמרבה הפלא, היא תשמש בשני התפקידים במקביל. עניין נפוץ כאשר בדרך כלל, אף אחד מהצדדים אינו מעוניין לשלם שכר גבוה יותר עבור בלעדיות. דניאלה רייבנבך, דוברת ML , מסרה בנוגע להופעה הכפולה: "נועה תשבי ביקשה את אישור הנהלת ML לשמש כפרזנטורית של מיכל נגרין. אנחנו מפרגנים לה ואין כאן ניגוד אינטרסים. ML נתנה את ברכתה לנועה תשבי. נועה מזוהה עם ML ואנו משוכנעים שזה יישאר כך גם בהמשך".

תשבי פרצה לתודעה עם הופעתה באופרת הסבון המקומית רמת אביב ג'. בסוף שנות ה-90 עברה להתגורר בלוס אנג'לס למטרות מקצועיות. במהלך העשור האחרון היא לקחה חלק בסדרות אמריקאיות רבות, כולל המופע של דרו קארי, מכושפות, ניפ/טאק וכדומה, ובשורה של הפקות ישראליות. במקביל, היא דיגמנה עבור מותגים רבים, בין היתר גם עבור תכשיטי מילר.

למה התחפשה נועה תשבי

קו הכלות החדש של מיכל נגרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully