וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה על "כוכב נולד": "אמרתי שאעשה רק עונה אחת"

עינב שיף

20.7.2011 / 17:45

רגע לפני גמר עונת הבכורה שלה כשופטת, לא בטוח שהזמרת המצליחה תמשיך לעונה הבאה, ויש לה גם מה להגיד על פרשת תמר יהלומי: "התבאסתי בשבילה"

גם מירי מסיקה לא תיארה לעצמה שהשנה שהקציבה לעצמה בתפקיד השופטת החדשה בפאנל של "כוכב נולד 9" תיראה ככה, שנייה לפני גמר התוכנית (שבת, 21:00, ערוץ 2) בו יתמודדו לירון רמתי, דוד לביא וחגית יאסו על התואר הנכסף: הכיסוחים עם מרגול, סיפורי המתמודדים, פרשת תמר יהלומי, תשומת הלב העצומה, הקריירה שצריך לנהל (עם שיר חדש שיצא באחרונה, "מלך") במקביל וכל זאת כשהיא עדיין אמא טרייה יחסית לבת.

עכשיו, היא מודה, לא בטוח שעם כל זה היא רוצה להישאר: "כשהתחלתי אמרתי ליואב צפיר (במאי התוכנית - ע.ש) שאני אעשה רק עונה אחת, כניסיון בשביל הכיף שלי. לא באתי מתוך מקום של אני צריכה את זה", היא אומרת בראיון. "יואב צפיר אמר 'את תתאהבי בזה' ואמרתי לו שאני כבר מאוהבת, אבל אין לי צורך ביותר מעונה. עכשיו אני רוצה לפרוש בשיא, אבל נראה לי שיהיה מאד קשה. אלו אנשים שנכנסים לך ללב".

ולאן הלב שלך נוטה עכשיו?

"נטיית הלב שלי היא להישאר שם לנצח, אבל יש גם שיקולים אחרים של להתמקד באלבום חדש ובהופעות. בשנה הבאה יש את חגיגות העשור לתוכנית, אבל אני מפחדת שזה מלכודת דבש, שזה טוב מדי. בוא נאמר שנטיית ליבי היא להישאר איפה שטוב שלי".

מהפקת "כוכב נולד" נמסר בתגובה: "מירי מסיימת יחד איתנו עונה מפוארת ותרמה תרומה משמעותית להצלחתה של 'כוכב נולד' העונה. יש לנו גמר במוצ"ש ולאחריו נתחיל להיערך לעונה הבאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאוהבת במשפחה. מסיקה עם צוות "כוכב נולד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפצצה הזו מגיעה רגע אחרי פרשייה אחרת שמסיקה חוותה ב"כוכב נולד", אמנם מהצד, אבל עדיין היתה לה השפעה על התוכנית. מדובר כמובן בפרשת תמר יהלומי, שמסיקה פרגנה לה לא אחת. "אני התבאסתי בשבילה, כי זו לא אשמתה, אבל זו רק תוכנית טלוויזיה ואם היא תצליח, היא תצליח", אומרת מסיקה.

איך שמעת על הפרשה?

"כמו כולם. אמרו לנו שהנושא סודר ושהצדק נעשה. תראה, היא בחרה לפרוש, אף אחד לא אמרה לה. תחשוב שגם יכלו לא לגלות לנו את זה ואני חושבת שזה יפה שהמערכת נשארה נקייה. טמירה ירדני היא כמו אמא, היא לא חושבת רק על הכסף שהיא יכולה לעשות מהתוכנית. אכפת לה מאיך שהיא נראית".

דיברת עם תמר?

"אין לי חיים מאמי, אז אני לא מדברת עם אמא שלי, איך אני אדבר עם תמר יהלומי. האינטנסיביות הזו בלתי נסבלת, אם הייתי עושה רק את 'כוכב נולד' אז מילא, אבל יש עוד דברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז מי ייקח? דוד לביא, חגית יאסו ולירון רמתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"למדתי המון על עצמי", מסכמת מסיקה. "לא ידעתי שזה יהיה כך, שאקבל כל כך הרבה אהבה ושאלמד על עצמי כל כך הרבה, שיהיה לי כל כך קשה עם הדחות כמו שזו של אורטל אדרי ושל לירון רמתי, שאני שמחה שהוא חזר. למדתי גם דברים אישיים, אבל גם לקחתי מההערות שנתתי לזמרים גם על עצמי, כי זה כמו מראה בשבילי".

אומרים שהשתנית במהלך העונה.

"זה כמו בסיפור על האסופית, שהגיעה למקום מאד פוריטני ובסופו של הסיפור היא התרגלה למקום והאחרים התרגלו אליה. כשאתה מגיע למקום אתה כמו גוף זר שחודר למערכת, ואם היא קולטת אותך, אז היא גם משתנה. אני חושבת שלמדנו לקבל אחד את השני ואז כל התמונה השתנתה. איך מרגול אומרת? רק חמור לא משנה את דעתו".

כוכב נולד 9: מי צריך לזכות?

כוכב נולד 9: האם באמת כדאי לזכות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully