וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת "הרגה" את דודו ברק - והתנצלה

עינב שיף

25.9.2011 / 9:58

בשיר הפרומו לסדרה "שלוש", "אחכה לך", פורסם הקרדיט "דודו ברק ז"ל", למרות שברק חי ונושם. בעקבות פניית וואלה!, קשת התנצלה בפני ברק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חי ונושם. הטעות בקרדיט של דודו ברק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשת התנצלה הבוקר (ראשון) בפני היוצר דודו ברק על קרדיט שגוי בקליפ לשיר "אחכה לך" בביצוע רוני אלטר, המלווה את הסדרה החדשה "שלוש" שתחל בשבוע הבא. בקליפ פורסם הקרדיט "מילים: דודו ברק ז"ל" כפי שניתן לראות בצילום המסך, למרות שברק חי ונושם. אמש, בעקבות פניית וואלה! תרבות, אמרו בקשת כי יבדקו את הדברים ובשעה חצות וחצי פרסמו התנצלות על גבי המסך.

"אם זה לא היה גולש לתקופה לא פשוטה, אז אולי הייתי צוחק", אמר ברק בשיחה עם וואלה! תרבות, "אבל טעות לעולם חוזרת. אבי ניר דיבר איתי, והוא אדם טוב ודיבר כל כך יפה, שהייתי אומר שהוא לקח את זה ללב. זה בטח בוקס לא פחות מהבוקס שהוא חטף מדודו טופז. בכל מקרה, אני צריך להכניס דברים לפרופורציות ולא היה כאן רוע או זדון. סתם לא נעים".

"לצערנו הרב, נפלה אמש טעות חמורה במתן הקרדיטים במסגרת שידור קליפ לשיר 'אחכה לך'", אמרו היום בקשת. "לצד שמו של כותב המילים דודו ברק צוינה המילה ז"ל. עם היוודע הדבר, התנצלנו אישית בפני מר ברק ופורסם תיקון על גבי המסך. אנו מתנצלים שוב על הטעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully