וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגלצ מורידה את "הקצה" אחרי 13 שנים

שני גורקביץ'

31.10.2011 / 12:49

חדשות עצובות: המוסד למוזיקה אלטרנטיבית בהנחיית נדב רביד וקוואמי ייפרד מהמאזינים ב-1 בינואר. "היה לנו הכבוד לשדר", מסרו השניים

"הקצה", תוכנית המוזיקה האלטרנטיבית של קוואמי ונדב רביד יורדת תפסיק את שידוריה ב-1 בינואר 2012. התוכנית שודרה במשך 13 שנים בגלגלצ וצברה מעמד מיתולוגי, השפיעה על טעמם המוזיקלי של רבים ושינתה את דפוסי ההאזנה בארץ. בגלגלצ אישרו כי המהלך הוא חלק מהחלטה כוללת של התחנה לבטל את כל התוכניות הליליות.

"אנחנו רוצים להודות לגלגלצ, ובמיוחד לדלית עופר, על הגיבוי מלא לשדר את המוזיקה שאנחנו אוהבים ורוצים, בלי להתערב בשיקולי העריכה שלנו", כתבו קוואמי ורביד בהודעה אישית שפרסמו. "במהלך התקופה הארוכה הזו הספקנו לסכם שני עשורים במוזיקה האלטרנטיבית, לשדר מדי שנה מצעד עם הבחירות שלכם, המאזינים, לארח באולפן או לראיין בטלפון אמנים מובילים וחדשנים מהעולם ומהארץ".

"ניסינו להראות שגם בעידן בו אמצעי התקשורת הממוסדים מוותרים על עיסוק בתרבות שאינה עתירת רייטינג, יש עולם מוזיקלי גדול ורחב שהוא מרגש, מופלא ומרתק, ויש לו גם קהל משמעותי. שמחנו שגם תחנת המוזיקה הפופולרית ביותר בישראל חשבה כמונו, ואנחנו מצטערים שאחרי תקופה ארוכה כל כך דרכינו נפרדות.

השנים כתבו עוד כי הם מקווים להמשיך את התוכנית, גם בפלטפורמה אחרת, ומחפשים דרך לעשות זאת."אנחנו מקווים למצוא בקרוב את הדרך הטובה ביותר להמשיך להביא לכם את המוזיקה הכי טובה, למפות את הכאוס התרבותי והמוזיקלי שנמצא שם בחוץ ולפתוח פרק חדש בסיפור של הקצה. תודה לכם שעקבתם, דירגתם, הגבתם, תמכתם ובעיקר – האזנתם. אנחנו, לא מתכוונים לאבד את הקצה, ואנחנו לוקחים אתכם איתנו. אתם באים?"

בגלגלצ אישרו את הפרטים ומסרו כי כל התוכניות בין השעות 20:00 ל-24:00 יורדות כחלק ממהלך כלל-תחנתי לשינוי רצועת הערב כולה החל מ-1 בינואר. הודעה מסודרת על השינויים תמסר מהתחנה בהמשך.

"הקצה": פרידה מתוכנית הרדיו הטובה מכולן
?Why בסשן לייב באולפן "הקצה"
M83 באולפן "הקצה"
בואו להיפרד מ"הקצה" בפייסבוק של וואלה! תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully