וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש הטלוויזיה אנדי רוני הלך לעולמו

5.11.2011 / 13:40

רוני, אגדת טלוויזיה אמריקאית והפרשן הוותיק של התוכנית "60 דקות", הלך לעולמו בגיל 92 כתוצאה מסיבוכים בניתוח שעבר

אבל בעולם הטלוויזיה האמריקאית: אנדי רוני, מהדמויות המוכרות והאהובות בארה"ב, הלך לעולמו היום (שבת) והוא בן 92. רוני, שעבד בתעשיית הבידור למעלה מ-60 שנה, מת כתוצאה מסיבוכים בניתוח שעבר באחרונה.

רוני עבד כל חייו ברשת הטלוויזיה הארצית CBS, לאחר שבשנות מלחמת העולם השנייה דיווח לעיתון הרשמי של צבא ארה"ב, "Stars And Stripes". לאחר מכן החל לכתוב חומרים לתוכניות בידור ברשת CBS, אולם את עיקר תהילתו רכש בזכות הצטרפותו ל-"60 דקות", תוכנית התחקירים האגדית של הרשת. רוני היה בעל פינה פופולרית במיוחד בסיום התוכנית, בה היה עוסק בנושאים רחבים ורבים דרך עיניו החדות.

פרשנותו של רוני היתה כה פופולרית, עד שבדגימות הרייטינג שנעשו לתוכנית התגלה כי אחוזי הצפייה תמיד עלו לקראת סיומה, עם הגעת הפינה האהובה. רוני עסק בנושאים שונים, מעתיד הצעירים באמריקה, דרך התנגדותו לפלישה לעירק בתקופת נשיאותו של ג'ורג' בוש הבן ועד לגבות שלו: "אני מנסה להיראות נחמד, אני מסרק את השיער, עונב את העניבה, שם את הג'קט, אבל נעצר בסידור הגבות. אתה צריך לעבוד עם מה שיש לך", אמר.

ב-2 באוקטובר, עם הגשת הפינה בפעם ה-1,097, רוני הודיע כי לא ישוב עוד להגיש את הפינה. קצת יותר מחודש לאחר מכן, הלך לעולמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully