וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אוחובסקי אולץ להתנצל בגלל ראיון עם יו"ר "אם תרצו"

12.2.2012 / 16:53

אוחובסקי התנצל בפני הצופים על האופן בו התנהג לרונן שובל, יו"ר התנועה, במהלך דיון שנערך בתוכנית "מה אתם אומרים" המשותפת לו ולאלירז שדה

גל אוחובסקי נאלץ להתנצל היום (ראשון) בפני צופי התכנית "מה אתם אומרים" ובפני המרואיין רונן שובל, יו"ר תנועת "אם תרצו", לאחר שמהלך ראיון כינה אותו בכינוי גנאי, חרץ לו לשון והפנה אליו את גבו – זאת בעקבות תלונות שהתקבלו . במשרד פניות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב.

"הגיעו לנציב הציבור תלונות על כך שהייתי תוקפני מידי כלפי האורח", פתח אוחובסקי את דבריו. "אז מצד אחד, אני עדין חושב שהוא והארגון הם מסוכנים לדמוקרטיה הישראלית. מאוד. מצד שני, הדיון התלהט, ובשלב מסוים אפילו סובבתי אל האורח את הגב. שזה לא מאוד מנומס. באמת. אבל אני מבקש להבהיר שזה היה בלהט הוויכוח ולא הייתה לי שום כוונה לפגוע בו או להעליב מישהו מהצופים". יצוין כי הרשות השנייה לא דרשה מאוחובסקי להתנצל על הבעת דעותיו אלא על דרך התנהגותו כלפי המרואיין.

הראיון המלא של אוחובסקי עם שובל:

לפני שבועיים הנחה אוחובסקי את התוכנית "מה אתם אומרים" במהלכה ראיין, יחד עם אלירז שדה, את יו"ר תנועת "אם תרצו" בנושאת התנגדות תנועתו להשתתפותו של מוחמד בכרי יוצר הסרט "ג'נין ג'נין" בהצגה במועדון "צוותא" בתל-אביב. אוחובסקי כינה את שובל במהלך הראיון "גזען" ו"מפלצת". הוא הפנה אליו את גבו בהפגנתיות, לאחר שאמר כי דבריו מזכירות לו אמירות שנאמרו על ידי הגרמנים בתחילת שנות השלושים.

"התוכנית אליה זומן רונן שובל כמרואיין מוגדרת אמנם כתוכנית הבעת דעות ובהחלט יש מקום לכך שגם המרואיין וגם המראיינים יביעו את דעתם, אין זה מעניק למראיין את הזכות להשפיל את המרואיין הגם שהדעה שהוא מביע אינה נוחה למראיין", כתב בהחלטתו נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב. "שובל הוזמן להשתתף בתוכנית ולהביע את דעתו. הוא לא כפה את עצמו על עורכי התוכנית ולא דרש להשתתף בה. לכן על מזמיניו היה לנהוג בו בכבוד בסיסי ולא להשפילו אל מול הצופים הרבים בתוכנית".


מהרשות השנייה נמסר כי "בעקבות הראיון הגיעו אל לשכת נציב פניות הציבור ברשות השנייה עשרות תלונות כנגד אוחובסקי. הנציב דוד רגב פתח בבירור התלונות במהלכו פנה לזכיינית חברת "קשת" תוך דרישה שאוחובסקי יתנצל על התנהגותו במהלך הראיון. לאחר בדיקה שערכה 'קשת' עם אוחובסקי סוכם כי הוא ימסור במהלך התוכנית הבהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully