וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: קשת בענן

19.2.2012 / 13:58

"האח הגדול" נותן לקשת את ההובלה בטבלת הרייטינג השבועי כשמסביב "ארץ נהדרת" ו"עובדה". "The Voice" ו"מצב האומה" מייצגים את רשת בכבוד

ארבעה המשדרים הנצפים ביותר בשבוע החולף הם של תכניות הריאליטי בערוץ 2. קשת מובילה את טבלת הרייטינג של השבוע החולף, ושני המשדרים של "האח הגדול" מתמקמים בראש הטבלה השבועית: פרק ההדחה עם 44.3% ו-1.2 מיליון צופים, הפרק של יום ראשון עם רייטינג של 41.8% ו-1.1 מיליון צופים. בשבוע שעבר היה זה פרק הגמר של "המירוץ למיליון" מבית הזכיינית המתחרה "רשת" שהתברג למקום השני ועקף את פרק ההדחה של "האח הגדול", אולם עם סיומה של העונה מתפנים כאמור המקומות הראשונים לקשת.

הריאליטי "The Voice" של רשת תופס את המקומות השלישי והרביעי. המשדר של שבת עם נתון של 38.6%, והמשדר של רביעי עם 37.8%. בשבוע שעבר סגרה התכנית את חמשת המשדרים המובילים, השבוע כאמור היא מתמקמת במקומות השלישי והרביעי. את המקום החמישי בטבלת הצפייה השבועית מקבלת "ארץ נהדרת" עם כמיליון צופים ונתון רייטינג של 36.9% - המהווה היחלשות מהשבוע הקודם אותו סגרה עם נתון שיא של 41%.

אחרי "ארץ נהדרת" תכנית נוספת של קשת – "עובדה", המציגה התחזקות קלה מהשבוע הקודם. היא מטפסת מהמקום התשיעי אל המקום השישי ומציגה נתון של 32.5%, לעומת 31.6% בשבוע הקודם.

במקום השביעי בשבוע החולף נמצאת "מצב האומה" של רשת עם נתון של 29.9%, ועלייה של מקום אחד בטבלה למרות ירידה קלה ברייטינג. את המקום השמיני תופס פרק האיחוד של "המירוץ למיליון" שמניב לרשת רייטינג של 28.4% ועוקף את "עבודה ערבית" של קשת שיורדת מהמקום השביעי בדירוג הקודם לעבר המקום התשיעי בשבוע החולף עם נתון של 28.4% וירידה גם בנתוני הרייטינג של 32% שהציגה באותו השבוע.

את טבלת עשרת המשדרים הנצפים ביותר סוגרת חברת החדשות של ערוץ 2 עם מהדורת החדשות המרכזית. הממוצע השבועי שלה עמד בשבוע החולף על 25.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully