וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הפיקוח על ערוץ 20 יורחב?

26.2.2012 / 12:55

פרשת האבוקדו-סמים של "האח הגדול" עלולה להביא להגברת הפיקוח על ערוץ 20, כך אומרים במועצת הכבלים והלווין: "ההתבטאות עלולה להגיע לכדי עידוד לשימוש בסמים"

מועצת הכבלים והלוויין,, הגוף המפקח על שידורי "האח הגדול" בערוץ 20 – שוקלת להרחיב בצורה ניכרת את מנגנון ההשהיה בשידורי הערוץ וזאת בהמשך להתבטאויות של חלק מדיירי הבית באופן המעודד לכאורה שימוש בסמים, כך מודיעה המועצה הבוקר (ראשון).

"לאחר צפייה בשידור, הגיעה המועצה לכלל דעה כי ההתבטאות עלולה, בנסיבות העניין, להגיע כדי עידוד לשימוש בסמים לכאורה", נמסר ממועצת הכבלים והלוויין. "המועצה רואה בחומרה כל אמירה שיש בה כדי לעודד שימוש בסמים האסורים על פי כל דין, ותמשיך לפקח אחר עמידת בעל הרישיון בתנאי החלטת המועצה בדבר אישור הערוץ, לרבות הקוד האתי המצורף להחלטה, ובכפוף להוראות כל דין".

יו"ר המועצה ניצן חן אמר כי "אין להקל ראש בכל התבטאות או אמירה שיש בהן כדי לעודד התנהגות המנוגדת לכל דין, ודאי כאשר עסקינן בערוץ הזוכה לחשיפה רבה ונהנה מהד תקשורתי נרחב. המועצה בראשותי תעשה כל אשר בסמכותה כדי למנוע הישנות של התבטאויות מסוג זה".

בשבוע שעבר פנתה הרשות למלחמה בסמים למועצה בנושא ובמקביל דרשה מזכיינית ערוץ 2 קשת להדיח מבית "האח הגדול" מתמודדים שדיברו על התנסויותיהם בשימוש בסמים קלים. במכתב שהעביר מנכ"ל הרשות, יאיר גלר, למנכ"ל קשת אבי ניר, טען גלר כי "ביממה האחרונה היו לפחות שני אירועים במהלכם עסקו מספר מהדיירים, ובהן יעל ברון ויאנה בצריכת סמים ואלכוהול", ודרש להדיח את הדיירים מהתכנית. יש להבהיר כי הדיירים לא עסקו בצריכה בפועל של סמים, אלא עסקו בדיון חיובי על אודות סוגיית צריכת סמים.

מהפקת "האח הגדול" מסרו אז "אנו מתנגדים ומסתייגים בתקיפות משיחות מהסוג הזה. הפקת התכנית עושה את מירב המאמצים על מנת למנוע שידורן של שיחות מסוג זה במסגרת השידור החי בערוץ 20 ומקפידה שלא לשדרן בערוץ 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully