וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ג': סערה בעקבות תהליך מינוי מנהל לתחנה

רוני אפרת

21.3.2012 / 18:32

יניב מורוזובסקי מונה באופן מפתיע לתפקיד, אולם הסיפור המרכזי הוא ההתנגחות בין איש הרדיו והמועמד לתפקיד חיים א-דור ליעקב נווה: "הוא ניהל קמפיין נגדי", טען א-דור

יניב מורוזובסקי נבחר היום (רביעי) לתפקיד מנהל רשת ג' והמינוי המפתיע של איש הרדיו בן ה-29 בלבד לא עבר בשקט: במהלך המכרז פתח אחד המועמדים לתפקיד, חיים א-דור, תקף במהלך הראיון שלו את ההנהלה היוצאת של רשת ג', בראשות נעם גלאור, וכן את יעקב נווה, נציג אמ"י ברשות השידור. "רשת ג' כשלה בניהולו של נעם גילאור", אמר א-דור. "נתוני ההאזנה מדברים בעד עצמם. בתקופתו של גילאור הנתונים חסרי שחר, ואני מכנה את זה כישלון ניהולי".

"בתקופת כהונתו של גילאור, אקו"ם ואמ"י השתלטו על רשת ג'", טען א-דור. "כשגילאור נבחר, האיגודים אמרו 'כבשנו את רשת ג''". בשנה שעברה קיבל א-דור פרס מטעם אגודת העיתונאים בכנס העיתונות באילת, במהלכו טען כי נווה סירב ללחוץ את יחדו. לדברי א-דור, לנווה נודע כי א-דור מועמד בשל חברותו הקרובה עם גילאור ולדבריו, נווה "מנהל קמפיין" נגדו, ללא סיבה.

נווה, שישב בוועדה, נותר המום ולא הגיב להשמצות אדור. לדברי נוכחים בוועדה, יו"ר הרשות והמנכ"ל ניסוא לקרוא אותו לסדר מספר פעמים. לאחר מכן, שקל נווה לתבוע את א-דור על הוצאת דיבה, ודרש מהנהלת המכרז לפעול נגדו באמצעים משמעתיים. מיקי מירו, מנהל קול ישראל, התנצל בשמו של א-דור.

אדור ביקש שלא להגיב לדברים, אך מסר ברכות למנהל רשת ג' החדש. יעקב נווה מסר בתגובה: "התגובה תגובש ותימסר ליושב ראש רשות השידור בקרוב. אסור לחשוף דברים מתוך המכרזים". נעם גילאור העדיף שלא להגיב. מרשות השידור נמסר: "אנחנו לא מתייחסים לדיוני ועדת המכרזים".

באשר למנהל החדש, מדובר כאמור במינוי מפתיע של איש רדיו מחוץ לרשות השידור: מורוזובסקי ששימש בעבר בין הייתר כמגיש ועורך של תוכניות אקטואליה ומוזיקה בגל"צ, גלגלצ ו-99FM. "הנהלת רשות השידור תסייע למנהל החדש שנבחר לעמוד באתגר ולהוביל את רשת ג' בעידן הרפורמה המתקרבת", מסר מנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם. "רשת ג' חייבת להתרענן ולהתחדש ולהפוך במהירות המרבית לתחנת המוזיקה המואזנת ביותר בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully