וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג שבועי: "האח הגדול" וכל השאר

25.3.2012 / 14:06

"האח הגדול" ממשיך לדרוס את הטבלה השבועית וקשת ממשיכה להיות דומיננטית עם חמישה משדרים בעשירייה הראשונה

גם השבוע, שני משדרי "האח הגדול" של קשת הם משדרי הטלוויזיה הנצפים ביותר בישראל. הזכיינית ממלאת השבוע חמישה מקומות בטבלת הצפייה השבועית, כאשר שלושה מהם הם המקוות הראשונים, רשת עם נציגות של שלושה משדרים בטבלה, בדומה לשבוע שעבר. חברת החדשות של ערוץ 2 עם שתי נציגויות.

במקום הראשון משדר יום ראשון של "האח הגדול" מיום שלישי, עם נתון של 39.9% - זהה לנתון של שבוע שעבר. מדובר במיליון ו-40 אלף צופים, כאשר ברגע השיא צפו בתכנית 42.5%. במקום השני בטבלה משדר ההדחה של "האח הגדול" עם נתון רייטינג של 39.6%, עלייה קלה מהנתון שהשיג בשבוע הקודם.

"ארץ נהדרת" שומרת על מקומה במקום השלישי בטבלה השבועית גם בשבוע החולף, עם נתון יציב של 33.5% לתכנית בהגשתו של טל פרידמן. במקום הרביעי נציגות ראשונה לרשת עם "The Voice" שמטפסת מקום אחד מעלה מהשבוע הקודם עם עלייה משמעותית בנתונים ל-32.5% לתכנית של יום שבת בה צפו 871 אלף איש. בדירוג הקודם רשמה התכנית 28.8% כאשר מולה שודרה "אייל גולן קורא לך" שהסתיימה השבוע, כאשר אמש היא שודרה ללא תחרות בפריים טיים כאשר בערוץ 10 משדרים שידורים חוזרים.

"The Voice" דחקה למקום החמישי את "עובדה" של קשת שהשיגה בשבוע החולף 31.3%, ירידה קלה בלבד מהנתון הקודם של 32.1%. אחרי "עובדה" מתמקם המשדר של "The Voice" ביום רביעי עם נתון של 29.2%, גם הוא מציג עלייה קלה בנתונים מהשבוע הקודם אז רשם28.8% והיה במקום החמישי.

במקום השביעי בטבלה השבועית מתמקמת "עבודה ערבית" שעולה מקום אחד לאחר שבלמה ירידה ברייטינג בת כמה שבועות. בשבוע החולף היא רושמת 26.8%, זאת לעומת 23.4% בדירוג הקודם. את המקום השמיני ברשימת התכנית הנצפות בשבוע החולף תופסת "מצב האומה" של רשת שעולה שני מקומות ומציגה נתון של 24.3%, שיפור מהנתון הקודם של 21.6%.

שני המקומות האחרונים שייכים לחברת החדשות של ערוץ 2. במקום התשיעי המהדורה המרכזית עם נתון של 23.1%, את הטבלה סוגרת "חדשות השבת" עם 22.3% צפייה – עלייה משבוע שעבר, אך ירידה במקום אחד. "הסיפור" של רשת שסגר את הטבלה הקודמת – ללא נציגות השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully