וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר: "נתמודד במכרז על עידן פלוס"

נתי טוקר

13.6.2012 / 13:09

פרטנר הודיעה כי תתמודד על זכות להיות המתחרה השלישית בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעקבות הודעת משרד התקשורת בנושא. "מברכים על היוזמה, בכוונתנו להתמודד"

לאחר הודעת משרד התקשורת על הכוונה להפריט את מערך עידן פלוס ולצאת למכרז על מתחרה שלישי בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית, מודיעה היום חברת פרטנר כי היא תומכת במהלך ותנסה להתמודד במכרז.

מהחברה נמסר: "אנו מברכים את שר התקשורת על יוזמתו לקדם שינוי בחקיקה להפרטת מערך ערוצי הטלוויזיה בחינם - עידן פלוס, ומצהירים כי במידה ואכן תתאפשר ההפרטה, יש בכוונתה להתמודד במכרז", מסרו היום בחברה.

אתמול פורסם ב-TheMarker, כי שר התקשורת, משה כחלון, יוזם שינוי חקיקה לפתיחת שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית לתחרות באמצעות הוספת מתחרה שלישי. לפי ההצעה הראשונית, מערך עידן פלוס יועבר לידי גוף פרטי שיציע לצופים חבילת ערוצים בחינם, אך יוכל גם להרחיב את השירות למספר לא מוגבל של ערוצים חדשים בתשלום.

במשרד סבורים כי הפלטפורמה השלישית היא זו שתוכל ליצור תחרות לדואפול של HOT ו-yes, הגובות מהצרכנים מחיר גבוה של מאות שקלים עבור שירותי הטלוויזיה.

פרטנר הודיעה לפני שלושה שבועות על כוונתה להיכנס לתחום באמצעות מערכות IPTV לשידור לבתי הלקוחות, במחיר של כ-90 שקל בחודש. לפי הודעת החברה, היא תשיק את השירות בסוף 2012. השירות שפרטנר תציע אמור לכלול את הערוצים הנכללים בעידן פלוס - 6 ערוצים כיום, שאמורים לעלות ל-18 ערוצים חינם.

כעת לוטשת החברה עיניים להפוך לגוף השלישי שיעניק טלוויזיה רב ערוצית מלאה באמצעות התשתית של עידן פלוס. כבר בעבר, הציעה החברה להצטרף לפרויקט באמצעות שיתוף אנטנות, במטרה לשפר את הקליטה של עידן פלוס.

כעת שואפת פרטנר לקבל את הבעלות על מיזם עידן פלוס, שכיום מנויים בו 250 אלף משקי בית - ולהפוך למפעיל השלישי. ההערכות הן כי גם סלקום , שמתכוונת להשיק מיזם טלוויזיוני, תבחר להתמודד במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully