וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לריאליטי: גל אוחובסקי לא ישתתף ב"מחוברים"

וואלה! סלבס

15.11.2012 / 10:19

הוא בהחלט פרסונה סנסציונית שתעורר יותר עניין מקודמותיה, אך הסכום שהוצע לו בעבור השתתפות בתוכנית לא סיפק את גל. וואלה! סלבס דה קווין איז סטיל אלייב

חלמתם להיות עדים לאאוטינג כזה או אחר, בניצוחו של גל אוחובסקי? כזה שלא ייעשה על גבי נייר, אלא ממש יתרחש למול פרצופנו המשתהה, על המסך? ובכן, זה לא יקרה. מתברר, שההצעה המפתה של מפיקי "מחוברים", לא סיפקה את אוחובסקי, שדרש סכום שמן בתמורה לחומרים העסיסיים שיכול היה להפיק ממצלה ביתית.

גל אוחובסקי. דרור עינב
לא יעשה את מחוברים. גל אוחובסקי/דרור עינב

אוחובסקי ובן זוגו, הבמאי איתן פוקס, עסוקים כעת בעיקר באבהות משותפת. הזוג הברנז'אי התחיל לפני זמן מה תהליך שמטרתו מציאת אם פונדקאית אשר תהיה ראויה לשאת את העובר. הדבר כולו, אמור היה להישמר על גבי כרטיסי זיכרון אינסופיים שיינתנו להם על ידי יוצרי הסדרה הדוקומנטרית.

אלא שעל אף ההסכמה הראשונית של אוחובסקי, להתהלך בעולם כשהוא אוחז מצלמה, הסכום שהוצע לו בעבור ההשתתפות היה נמוך משציפה. על כמה מדובר? אוחובסקי דרש מאות אלפי שקלים, הם, לעומת זאת, הציעו הרבה פחות. כן, מדובר בנתח יקר במיוחד (מישהו צריך לממך את ארוחות הבוקר ב'אורנה ואלה').

בשיחה עם וואלה! סלבס, אישר אוחובסקי את הידיעה: "אכן הפרויקט לא יצא לפועל".


וואלה! סלבס השתתפה באודישנים של "מחוברים", וצילמה את עצמה ברגעים הכי אינטימיים, גם את הרוטינה של הלילה, כשהיא צוללת לתוך אמבטיית טחינה.


העסק החדש של גל אוחובסקי

ליאור נרקיס בדרך ל"מחוברים"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully