וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך גמר "מאסטר שף": תגובות גזעניות נגד סלמה פיומי

29.1.2013 / 23:34

עמוד הפייסבוק של התוכנית הוצף בתגובות גזעניות של צופים כנגד המתמודדת המוסלמית שנשארה בתוכנית והגיעה למקום השני

הפירגון והאהדה שקיבלה המתמודדת סלמה פיומי שעלתה הערב לשלב האחרון בתכנית הגמר של "מאסטר שף" יחד עם תום פרנץ שזכה במקום הראשון, הגיעה אל קיצה מהר יותר מן הצפוי. במהלך השידור, בתום שלב הטעימה העיוורת, כאשר הוחלט שהמתודדת ג'קי אזולאי הגיעה למקום השלישי, עמוד הפייסבוק של התוכנית הוצף בעשרות תגובות גזעניות של צופים נגד פיומי, מוסלמית תושבת כפר קאסם, שנשארה להתמודד על המקום הראשון מול פרנץ.

"מאסטר שף כזאת מכורה ומבאסת את (ג'קי) היית צריכה לזכות. לא סלמה ולא תום שעושה בשר וחלב שחושבים שהוא התגייר", נכתב באחת התגובות, ששלחה חיצי ארס גזעניים גם כנגד פרנץ, יליד גרמניה וקתולי לשעבר שהתגייר. "מאסטר ביזיון, בושה לעם שלנו", קראה תגובה נוספת, שבעקבותיה רק המשיכו קריאות השנאה ותאוריות הקונספירציה: "השופטים מפחדים מגזענות, חבורת פחדנים! הם בחרו להמשיך עם סלמה ולכן לא יעזור כלום ג?קי!"; "משחק מכור, נתנו להם חומר גלם של שערות קדאיף שהערבים אלופים בהכנה שלו, ועוד מתפלאים איך היא עשתה מנה מושלמת".

לצד התגובות הללו נכתבו גם תגובות המביעות תמיכה בפיומי המאחלות לה דרך הצלחה ועוד תגובות המביעות אהדה לאזולאי המודחת, מבלי להפגין גזענות כלפי המתמודדים האחרים.

תום פרנץ על הנצחון ב"מאסטר שף": היתה לי תחושה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully