וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה ששברה את לירון ויצמן?

31.3.2013 / 10:18

נאשמת בסיכון הביקור של אובמה בישראל ונלקחת על ידי אנשי בטחון פיקטיביים לחדר חקירות מאולתר - כך נמתחה המגישה שלצידו של גיא פינס במסגרת תכנית חדשה. זה הסתיים בבכי

כמו כולם, גם לירון ויצמן, המגישה שלצידו של גיא פינס בתכנית הבידור הפופולרית של ערוץ 10, לא אוהבת שעובדים עליה. לוואלה! תרבות נודע שביום חמישי לפני כשבוע וחצי (21 במרץ), בעת ביקור ברק אובמה בישראל, הודלפו לויצמן פרטים על ביקור אובמה בישראל, הקשורים לכאורה למפגש שלו עם סלבס, אנשי תרבות ותקשורת ישראלים. בפועל, וייצמן 'הוזנה' במידע כחלק ממתיחה מושקעת במסגרת תוכנית המתיחות החדשה של הערוץ, בהגשת עפר שכטר ובניצוחו של יגאל שילון.

ויצמן הכינה וערכה אייטם חדשותי המתבסס על המידע שנאמר לה, אך טרם ההתייחסות אליו בתכנית, נאמר לה כי לא ניתן יהיה לשדרו. בתום השידור, בעת יציאה מאולפני התכנית בתל אביב, עוכבו ויצמן ופינס על ידי מי שהציגו עצמם כאנשי שירות הבטחון והובאו לחקירה באחד החדרים בבניין. בעוד שפינס, שהיה מודע למתיחה ולקח בה חלק, שוחרר במהרה, ויצמן נשארה בחדר החקירות המאולתר.

לפי גורמים המעורים בפרטים, במהלך החקירה המבויימת נדרשה ויצמן למסור פרטים על המקור ממנו הגיע המידע, ונאמר לה שהיא מסכנת את ביקורו של נשיא ארה"ב. היא מצידה, כך מספרים, הייתה לחוצה, נסערת ואף פרצה בבכי. כשהתגלה לויצמן שמדובר במתיחה, נראה שהיא לא קיבלה את העניין בהומור ועזבה את המקום.

ביום ראשון שלאחר מכן (24 במרץ), פינס הגיש לבדו את התכנית, האחרונה בטרם היציאה לפגרה שתמשך עד אמצע אפריל, זאת על אף שויצמן אינה מצטרפת אליו רק בשידורים של ימי רביעי, אז היא מגישה בערוץ הספורט את התכנית "ערב טוב ספורט".

האם ויצמן לקחה קשה את התרגיל והתערערה מהמתיחה עד לכדי מצב שלא הגיעה לשידור שלושה ימים אחרי התקרית? מקורבים למגישה סיפרו שהיא היתה חולה באותו יום ועל כן נעדרה מהתכנית. עם זאת, ויצמן ידועה כאשת מקצוע מסורה שבעבר לא פיספסה שידורים גם כשחשה ברע - מה שמעלה סימן שאלה בנוגע להיעדרותה ולקשר שלה למתיחה.

ויצמן נמצאת בימים אלה בניו יורק ולא ניתן היה להשיג את תגובתה. בערוץ 10 מסרו של "לא נתייחס למתיחה בשלב זה", ובאשר להיעדרותה של וייצמן מהתכנית שלפני הפגרה אמרו שמדובר ב"חופשה שתוכננה ונקבעה מראש לטובת טיסה לחו"ל".

מה דעתכם - מתיחה שחוצה את הגבול? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully