וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההכחשות: אריק ובנץ הוצאו מהארון

29.6.2013 / 11:53

דמויות "רחוב סומסום" מככבות על שער מרגש של הניו יורקר, כשהן מכורבלות על הספה וצופות בשופטי בית המשפט העליון בארה"ב, שהכירו השבוע בנישואים בין בני זוג מאותו המין

אם להאמין לשער של גיליון הניו יורקר שייצא בשבוע הבא, אריק ובנץ מ"רחוב סומסום" הם הרבה יותר מסתם "חברים הכי טובים" כפי שהגדירה בעבר הפקת התכנית. בשער, שנושא את הכותרת "רגעים של שמחה" וחוגג את ההכרה ההיסטורית של בית המשפט העליון בארה"ב בנישואים בין בני זוג בני אותו המין, נראים אריק ובנץ (בשמותיהם המקוריים: ברט וארני) מכורבלים על הספה וצופים בטלוויזיה, כשעל המרקע שופטי בית המשפט העליון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער הניו יורקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאורך השנים עלו השערות באשר לנטייתם המינית של אריק ובנץ, מה שאף גרר מספר הכחשות מצד Sesame Workshop המפיקה את התכנית. בשנת 2007 יצאה החברה בהצהרה ש"הם לא הומואים ולא סטרייטים, הם בובות. הם לא קיימים מתחת למותניים".

הנושא עלה לכותרות מחדש כשהחברה הוציאה הצהרה ארוכה ומפורטת יותר, בה הגדירה את הקשר בין השניים כ"חברים הכי טובים" ופירטה שהם "נוצרו כדי ללמד ילדים שאנשים יכולים להיות חברים הכי טובים גם עם מי שמאוד שונה מהם. למרות שהם מוצגים כדמויות זכריות ועושים דברים אנושיים כמו שאר הבובות בתכנית, הם עדיין רק בובות ואין להם נטייה מינית".

מי שאחראי על עיצוב השער הוא האמן ג'ק האנטר, שבמקור העלה את התמונה לבלוג הטאמבלר שלו במאי 2012, כשעל המסך הופיע ברק אובמה. בהצהרה שפורסמה באתר המגזין אמר האנטר ש"זה מדהים לראות איך הגישה כלפי זכויות להט"בים התפתחה במהלך הדור שלי. זה נהדר לילדים שלנו, זה רגע שכולנו יכולים לחגוג".

מעבר לדבריו של האנטר, בניו יורקר לא הגיבו מעבר ל"השער מדבר בעד עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully