וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי היימן נגד "אולפן שישי": "מזועזעת מהכתבה על אבא"

בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה טוענת הזמרת שהכתבה אודות מצבו הקשה של אביה, נחום היימן, הסתירה מהצופים את תמיכתה ותמיכת המשפחה בו. "אני פגועה קשות", כתבה

הכתבה ששודרה אתמול (שישי) ב"אולפן שישי" אודות המלחין נחום (נחצ'ה) היימן אולי ריגשה רבים מאיתנו, אבל מסתבר שלא את כולם: סי היימן, בתו של היימן וזמרת ידועה בפני עצמה, שבימים אלה מקיימת הופעות ביחד עם אביה, פרסמה היום סטטוס זועם בחשבון הפייסבוק שלה, הטוען שהכתבה עיוותה את המציאות.

הכתבה עסקה בעיקר במצבו הכלכלי הקשה של היימן, שלאחר גירושיו מאשתו השלישית נותר כמעט חסר כל. במסגרת הכתבה הוצג היימן לבדו, בבית בו הוא מתגורר בימים אלה בהתנחלות בית אריה – שהעמידה את המקום לרשותו בחינם. לטענת סי היימן, הכתבה הסתירה מהצופים את תמיכתה ואת תמיכת בני משפחה וחברים נוספים בו, והציגה מצג שווא שלו כאדם בודד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחום וסי היימן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חברים יקרים, אני מזועזעת מערוץ 2 ומהכתבה שעשו על אבא בחדשות,, כתבה. "לאחר שצילמו את אבא, ראיינו אותי ראיון מרגש של מעל שעה ולבסוף אפילו שמי לא הוזכר. אני אאבק ואדרוש תגובה. עם כל האהבה והכבוד לדברים בכתבה, יצא כאילו אבא לבד בעולם. כאילו אין לו משפחה אין ילדים או נכדים!!! להשמיע את 'כמו צמח בר' בפיה של לודה – עם כל האהבה אליה – ולא להזכיר ולו במילה את הימים כלילות שאני מעבירה על מאבק על רווחתו על הקלה למצבו של אבא היקר.

"נעלבתי ואני פגועה קשות, כאילו אין לו בת, כאילו איני קיימת, כאילו אין אוכל במקרר שלו והרי אני יום ולילה שם ולא לבד, שכנים וחברים כולם באים מפרגנים ממלאים את לבו ואת מקררו!!! כאשר הצטלמתי ביקשתי דבר אחד – שיצלצלו ויזמינו את הופעותיו ואת הופעותינו המשותפות, שיתנו למנגינה שלו להמשיך. ומה קיבלתי? כתבה על איש בודד כאילו פשוט מחקו אותי ואת משפחתי מחייו. בושה!". לפוסט מצורפת תמונה מתוך המופע המשותף של השניים.

מחדשות 2 בחרו שלא להגיב לדברים, אולם גורם המעורה בפרטים טען כי בכתבה לא הוצג נחום היימן כאיש נטול משפחה, והכוונה היתה להראות את מצבם של אושיות תרבות ברמתו, ויחס המדינה אליהן. בנוסף אמר הגורם כי הראייה להצלחת הכתבה היא שמיד עם תום התכנית, התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו להיימן, ואמר לו שהתרגש מאוד מהדברים ושביחד עם שרת התרבות לימור לבנת, הוא מבטיח לדאוג מידית לשיפור במצבו.

מה דעתכם - סילוף או עריכה לגיטימית? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully