וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרליז ת'רון רכשה להפקה פורמט של קשת

29.7.2013 / 21:48

"הארון", פורמט מקורי של קשת ופוקסיה הפקות במסגרתו שלוש נשים מחליפות ביניהן בגדים, נרכש להפקה על ידי החברה של זוכת האוסקר ת'רון והחברה שאחראית ל"פרויקט מסלול"

הטלוויזיה הישראלית ממשיכה לעשות חיל בעולם: "הארון" ("Whose Closet is it Anyway?"), פורמט מקורי מבית קשת ופוקסיה הפקות, נבחר להיות הפורמט הראשון שנרכש להפקה על ידי החברה של זוכת האוסקר שרליז ת'רון ("מונסטר"), Denver & Delilah, ושל חברת ההפקות Bunim/Murray Productions, (שאחראית לתכניות כמו "העולם האמיתי", "פרויקט מסלול" ו"משפחת קרדשיאן"), כחלק ממיזם משותף של שתי החברות.

הערב (שני) הכריזו שתי החברות כי הן מקימות מיזם עסקי משותף לפיתוח והפקה של תכניות לא מתוסרטות, ובתוך כך הודיעו על רכישתם המשותפת הראשונה בעסקת אופציה. "הארון" היא תכנית דוקו-ריאליטי המלווה שלוש נשים, כל אחת עם סגנון אישי מובהק ומובחן, אשר מחליפות ביניהן "ארונות" במטרה לחוות סגנון לבוש שונה לגמרי בחייהן היומיומיים, ולחוש עד כמה הבגד אכן עושה את האדם.

הישג זה מצטרף להישגים רבים של קשת בשנה האחרונה, לאחר שזו הצליחה למכור מספר פורמטים חדשים למדינות ברחבי העולם, ואף הצליחה לשווק בחו"ל פורמטים שכבר הופקו בישראל – בין היתר "ארץ נהדרת" ו"סברי מרנן".

מה דעתכם על הקונספט של "הארון"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully