וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוקץ הידוענים" נעצר: חשוד שמעל ב-20 מיליון שקל

11.8.2013 / 15:42

3 שנים לאחר שנמלט, נעצר ניב בורסוק בחשד שהתיידד עם סליבריטאים רבים וקיבל במרמה מיליוני שקלים כשהציע ניכיון צ'קים כנגד הלוואה. בין קורבנותיו: רון קופמן וציון ברוך

נעצר חשוד בעוקץ ידוענים: שלוש שנים לאחר שנמלט מהארץ, נעצר היום (ראשון) ניב בורסוק, תושב תל אביב בן 35, בחשד שהונה אנשים בסביבתו בסכום של עשרות מיליוני שקלים. בין קורבנותיו גם סלבריטאים מקומיים, דוגמת עיתונאי הספורט רון קופמן והבדרן ציון ברוך. על פי החשד, השיטה של בורסוק הייתה ניכיון צ'קים כנגד הלוואה, וזאת לאחר שרכש את אמונם של קורבנותיו לכאורה. בעקבות מעצרו בימים האחרונים בפיליפינים הוא גורש משם, ונעצר בישראל.

הארכת מעצר בבית משפט השלום של ניב בורסוק החשוד בהונאת סלבס. אוגוסט 2013. דרור עינב
בורסוק מובא לדיון על הארכת מעצרו, היום/דרור עינב

פרקליטו של בורסוק, עורך הדין רונן רוזנבלום, מסר כי החקירה רק בראשיתה והוסיף: "אנחנו נמתין לממצאי החקירה ולהחלטת בית המשפט, שאמורה להינתן היום בעניינו של מרשי. אנו סמוכים ובטוחים שממצאי החקירה יפתרו את הודעות המתלוננים, הנגועות באינטרסים שונים ומשונים".

לפני שלוש שנים בורסוק היה דמות מוכרת בקרב הידוענים בתל אביב. הוא ניהל אורח חיים ראוותני והתיידד עם אנשי חברה רבים בעיר. על פי חשד המשטרה, בין היתר הוא ביצע עוקץ שבבסיסו ניכיון צ'קים. הוא נטל לידיו המחאות דחויות מחברים, העביר לחברה לניכיון צ'קים והחזיר את סכום הצ'ק כהלוואה, לפרק זמן מסוים. בפועל, השאיר בורסוק את הכסף אצלו ולא העבירו לחברת הניכיון. כך נוצר מצב שבו בעל הצ'ק נותר עם חוב לחברת הניכיון.

בנוסף, שכנע את קורבנותיו כי יוכל להשיג עבורם תשואות גבוהות אם יפקידו אצלו את כספם. לפני שלוש שנים הוא לקח את הכסף – ונעלם. הסכום שהשיג במרמה מוערך בכ-20 מיליון שקלים. צו מעצר בינלאומי הוצא נגדו, ובשנה האחרונה סגרה עליו המשטרה בפיליפינים. לאחרונה הוא נעצר שם, בחשד לביצועי עבירה מקומית. השלטונות זיהו כי מדובר במבוקש ישראלי והחליטו לגרשו לארץ המוצא. הוא לווה על ידי המשטרה הפיליפינית עד לנמל התעופה בן גוריון, שם המתינו לו אנשי המשטרה בישראל. אחר הצהריים הובא בורסוק לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully