וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: משרד הרווחה ישלם עשרות אלפי שקלים על מיתוג

המשרד ממשיך לטפח תדמית על חשבון משלם המסים. אחרי שנחשף שבכוונתו להוציא רבע מיליון שקל על קמפיין פרסומי, הוא ישלם 50 אלף בשביל "במה להעברת מדיניות" בכנס בתי האבות

יממה לאחר שפורסם שמשרד הרווחה ירכוש מ"ידיעות אחרונות" קמפיין פרסומי בשווי רבע מיליון שקלים, כעת מתגלה הוצאה נוספת של המשרד הקשורה לתדמית ומיצוב. המשרד צפוי להוציא 50 אלף שקלים על השתתפות בכנס השנתי של ענף הדיור ובתי האבות העצמאיים שייערך בסוף ספטמבר.

הכנס, שעתיד להתקיים באוניברסיטת בר אילן, מאורגן על ידי איגוד בתי האבות והדיור המוגן בישראל (אב"א) וארגון "דורות" לקידום האוכלוסייה המבוגרת, ועלותו נאמדת בכ-230 אלף שקלים. בכנס צפויים להשתתף יזמים, מנהלים, אנשי צוות מבתי דיור מוגן ומסגרות דיור לקשישים עצמאיים וכן נציגי משרדי ממשלה וקובעי מדיניות.

השירות לזקן במשרד הרווחה, המבקש להשתתף באופן פעיל בכנס באמצעות התשלום, הוא הגורם המפקח על מסגרות הדיור המוגן, ומנפיק רישיונות למסגרות על פי חוק הדיור המוגן. על פי המשרד, השתתפות נציגיו בכנס מהווה "מיצוב המשרד ובמה להעברת מדיניות המשרד בתחום, קיום דיונים מקצועיים וקשר בלתי אמצעי עם המפעלים".

"עוסקים רק בלראות ולהיראות ולא בעשייה אמתית"

יש לציין כי משרד הרווחה הגיש בקשה לפטור ממכרז עבור התקשרות זו עם איגוד בתי האבות בטענה כי ארגון אב"א הינו הגוף היציג היחיד של מנהלי דיור מוגן ובתי אבות ציבוריים ופרטיים, וכולל כ-200 מנהלים. "הארגון נמצא בקשר מקצועי רצוף עם המשרד, מסייע בהכנת תקנות הדיור המוגן ובקביעת סלי שירותים לבתי אבות ודיור מוגן, ואין לו ארגון מתחרה", טוענים במשרד. "השירות רואה חשיבות רבה בקיום הכנס ובהשתתפות המשרד ומבקש ליטול חלק פעיל בדיונים ובמימון חלק מעלות הכנס, בסך של 50 אלף שקלים".

"למשרד אין שום בעיה להעביר את מדיניותו והוא לא צריך לשלם סכומים כאלה על השתתפות בכנס כשמצב בתי האבות בישראל בכי רע", אמר מנהל בית אבות לשעבר. "עדיף לקחת את הכסף הזה ולהשקיע אותו בשיפוץ קטן וקריטי או בשירותים שהם חובה לקיום בסיסי של אדם, ואלו לוקים בחסר בבתים רבים. אם היה אכפת להם באמת הם היו דואגים להיפגש עם מנהלים שלא בכנסים שמאורגנים על ידי האיגוד, ושומעים את המצוקות והבעיות, אבל הם עוסקים רק בלראות ולהיראות ולא בעשייה אמתית, וחבל".

רצח אישה קשישה בבית אבות ים התיכון, ספטמבר 2011. דרור עינב
"לא צריך לשלם סכומים כאלה על השתתפות בכנס כשמצב בתי האבות בישראל בכי רע"/דרור עינב

כאמור, אתמול נחשף בוואלה! כי משרד הרווחה צפוי להוציא רבע מיליון שקל, בשיתוף משרד האוצר, לטובת פרסום קמפיין תדמיתי לפרויקט שמטרתו לקשר בין ניצולי שואה בודדים למשפחות בחגים הקרבים. על פי שיתוף הפעולה שעתיד להיחתם בין משרד הרווחה לעיתון ידיעות אחרונות, הראשון ישלם 250 אלף שקל, שייתכן שיגדלו ל-285 אלף, לטובת פרסום מודעות בעיתון שיקדמו את הפרויקט.

הקמפיין יכלול שש מודעות שונות, שיתפרסמו בחלקי העיתון השונים מסוף אוגוסט ועד לראש השנה. במקביל, יפעלו בידיעות גם בזירת הפייסבוק ותכני העיתון ייתמכו בפרויקט בכל שלביו.

ממשרד הרווחה נמסר בתגובה: "נושא זה עבר הליך מסודר ועל פי כל הכללים והנהלים. הליך הכולל ועדת מכרזים וועדת חסויות. משרד הרווחה רואה חשיבות רבה בקידום עניינם של הקשישים בארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully