וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אונס קבוצתי בהודו: צלמת נאנסה ליד פסי רכבת

צעירה בת 22 הגיעה עם בן זוגה לערוך צילומי מגזין סמוך לפסי רכבת במומבאי שבדרום המדינה. לפתע הגיעה חבורה של 5 גברים. שניים מהם היכו את חברה ושלושה אנסו אותה באכזריות

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

שוב מקרה מזעזע של אונס נשים בהודו: שלושה גברים אנסו אמש (חמישי) צלמת עיתונות בת 22 סמוך לפסי רכבת בעיר מומבאי. האירוע התרחש בין השעות 17:00 ל-18:00 אחר הצהריים בעת שהצעירה שהתה במקום יחד עם בן זוגה לשם צילומים למגזין עיתונות עבורו היא עובדת. לפתע, הגיעה לאזור חבורה של חמישה גברים שטענו בפני השניים כי הם נמצאים באזור אסור לשהייה. לאחר שהגברים טענו בפניהם כי הם נאלצים "ללוות אותם לגורמים האחראים ברכבת", התנפלו עליהם. ראשית, נטרלו שניים מהם את בן זוגה על ידי כך שחבטו בו והפילו אותו ארצה. לאחר מכן, שלושה לקחו את הצלמת לנקודה מסוימת בקרבת הפסים ואנסו אותה.

הצעירה פונתה לבית חולים בדרום מומבאי. על פי משפחתה היא סובלת מפציעות פנימיות ומדימומים, אך מגיבה טוב לטיפול שניתן לה על ידי הרופאים. כמו כן, הצלמת אזרה אומץ והתלוננה על המקרה הקשה במשטרה. לטענת החוקרים, "עד כה נחקרו 20 גברים בחשד למעורבות בביצוע האונס, אך טרם נעצרו חשודים".

תחנת הרכבת הראשית של ניו דלהי, בירת הודו, בזמן הפסקת חשמל שגרמה לכל הרכבות לעצור, 30 ביולי 2012. Altaf Qadri, AP
הצעירה סובלת מפציעות פנימיות ודימומים. רכבת בהודו/AP, Altaf Qadri

בחודשים האחרונים רבו הדיווחים על מעשי אונס קשים, ובפרט קבוצתיים, של נשים בהודו. בחודש יוני נאנסה תיירת אמריקנית על ידי שלושה בני אדם במנאלי, אזור תיירותי מבוקש כ-500 קילומטרים מהבירה ניו דלהי, במדינת הימאצ'אל פראדש שבצפון המדינה. בחודש מרץ השנה נעצרו כ-20 חשודים באונס קבוצתי של תיירת משוויץ ובתקיפתה. האישה ובעלה היו בטיול אופניים במדינת מאדהיה פראדש שבמרכז הודו. הם לנו באוהל שהקימו, כשהופתעו על ידי שבעה או שמונה גברים. לפי עדות ראשונית, האישה נאנסה באוהל תחת איומים בנשק קר, ככל הנראה מקלות ארוכים. בעלה נכפת ולאחר מכן נקשר לעץ.

כחודש לפני כן נאנסו ונרצחו שלוש אחיות, בנות שש, תשע ו-11 וגופותיהן הושלכו לבאר במחוז בהנדרה שבמדינת מהרשטרה. "גופותיהן של שלוש הבנות הצעירות אותרו בבאר לצד ילקוטי בית הספר שלהן", אמר מפקד המשטרה המקומי, אהרטי סינג, לאחר האירוע הקשה.

עוד בנושא:
זוועה בהודו: שלוש אחיות קטנות נאנסו - ונרצחו
אונס קבוצתי בהודו: תיירת אמריקנית הותקפה במנאלי
אונס התיירת בהודו: הפתיעו באוהל - ותקפו במקלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully