וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שילון על עמיר בניון: "מרחם עליו שלא בא מפוקס"

20.10.2013 / 11:20

ממשיכים חילופי הדברים בין מנחה "המעגל" לזמר שעזב את התכנית באמצע הצילומים."מי שצפה בתכנית שלי יודע שאני תמיד מכבד כל אמן", אמר שילון

ההתכתשות בין איש הטלוויזיה דן שילון לזמר עמיר בניון ממשיכה, כשהפעם התגובה מגיעה מצידו של שילון, שנשא הבוקר (ראשון) דברים בכנס של בית הספר לתקשורת של המכללה למנהל שדן בהקמת ערוץ 2. בהתייחס לעזיבתו של בניון את צילומי "המעגל" בהגשתו לאחר התלהטות הדיון על שימוש בסמים קלים, אמר שילון שהוא "מרחם על עמיר בניון שבא לא מפוקס. מי שצפה בתכנית שלי יודע שאני תמיד מכבד כל אמן. מול פוליטיקאים אני משחיז סכינים, אבל אני מעדיף אמן גרוע מפוליטיקאי בינוני".

הדברים נאמרו בהמשך לסטטוס שפרסם בניון בחשבון פייסבוק שלו לאחר שידור התכנית, אותה עזב במהלך הצילומים. " הרגשתי שאני נמצא בתוך מעגל רדוד ומביש, למרות שלפני כן מכרו לי שזה הולך להיות אחר לגמרי", כתב הזמר. "התחושה הזו גרמה לי לבטא את דעתי התקיפה על המנחה, על תכניתו ועל חלק מהאורחים". כמו כן, ציין ש"חשבתי שאני מגיע לדבר על עניינים ברומו של עולם, וכמובן על מוזיקה. אך במקום זה הבנתי שנקלעתי למקום שבו מנחה מבוגר שואל ילדות שיכולות להיות נכדותיו שאלות מיניות וצהובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully