וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עמנואל רוזן לא יואשם בהטרדה מינית

גלעד גרוסמן

17.11.2013 / 21:18

בפרקליטות נוטים לסגור את תיק החקירה נגד איש התקשורת, למרות המלצת המשטרה להגיש כתב אישום בגין הטרדה מינית של 4 נשים. ההחלטה אינה סופית וההכרעה תיפול בשבועות הקרובים

הפרקליטות נוטה לסגור את תיק החקירה נגד איש התקשורת עמנואל רוזן. עם זאת, טרם התקבלה החלטה סופית בתיק, ובפרקליטות עדין צפויים להתקיים דיונים בנושא עד שתתקבל ההכרעה, ככל הנראה בשבועות הקרובים. במשרד המשפטים סירבו לאשר את הדברים.

בחודש שעבר הסתיימה חקירת המשטרה בפרשה, והחומרים הועברו לפרקליטות - יחד עם המלצה להגיש כתב אישום נגד רוזן בגין עבירות של הטרדה מינית של ארבע נשים. המשטרה טענה אז כי נמצא בסיס ראייתי להטרדה מינית של ארבע הנשים. אחת מהן, על פי החשד, הוטרדה במהלך עבודתה המשותפת עם רוזן באחד מערוצי התקשורת, ושלוש נוספות הוטרדו לכאורה שלא במסגרת העבודה. יצוין כי בכל המקרים הללו מדובר בעבירות מילוליות ולא בעבירות פיזיות.

במהלך החקירה נגבו עדויות מכ-30 עובדות ונשים אחרות שבאו עמו במגע, חלקן באופן פרונטלי. החוקרים נדרשו לעבודה מאומצת בתיק, שכן חלק גדול מהנפגעות כלל לא רצו להיחקר. על מנת להבטיח את פרטיותן, במקרים מסוימים אף הגיעו החוקרים מחוץ לבתיהן של הנשים שנפגעו לכאורה מרוזן וגבו מהן עדות בתוך מכוניות עם חלונות מושחרים.

התיק נבחן בפרקליטות מחוז מרכז, ולפני כמה שבועות התקבלה חוות דעת ראשונית שיש לסגור את התיק. אולם, התיק עדיין נמצא בבחינה של גורמים בכירים בפרקליטות, אשר מתלבטים אם לקבל את ההמלצה או בכל זאת להגיש בסופו של יום כתב אישום. ההחלטה צפויה ככל הנראה בסוף החודש, או בתחילת החודש הבא.

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה: "טרם התקבלו החלטות בפרשה והעניין עדיין בטיפול. כשתתקבל החלטה, תפורסם הודעה מסודרת".

פרקליטיו של רוזן, עורכי הדין ליאור אפשטיין וירון לונדון, מסרו בעקבות הפרסום כי "ניתוח הראיות ופרשנותם המשפטית נמצאים בתחומם הבלעדי של הפרקליטים, שמיומנותם כמשפטנים מובהקים והיותם נפרדים מהמשטרה מהווים קו הגנה ראשון לחירותו של האדם".

לפניות לכתב: gilad_g@walla.net.il

עוד בפרשה:
הדס שטייף: ”עמנואל רוזן בחיים לא ישמע ממני סליחה”
המלצה להעמיד לדין את עמנואל רוזן: ”הטריד 4 נשים”
פרשת עמנואל רוזן: גם אבי וייס העיד במשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully