וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה חזק לצה"ל חזק

TECH

3.12.2013 / 12:43

סרטון חדש שהעלה צה"ל לרשת מציג קשיש שטוען שצה"ל יותר חזק מהקפה שלו, והגולשים מבולבלים. מה הסרטון הזה מנסה להעביר?

בשעות האחרונות עלה בעמוד הפייסבוק הרשמי של צה"ל סרטון מלווה בטקסט "חושבים שהקפה של הבוקר חזק? תראו את זה". הסרטון הוא סרטון רשמי של צה"ל, ומזכיר במתכונתו פרסומת: הוא מציג קשיש חביב לוגם מכוס קפה וצועק "זה חזק?!" ומיד צץ מונטאז' קצבי של דימויים צבאיים - חיילים רצים, צנחנים, יריות ופיצוצים - שלאחריו פוסק הקשיש בהתלהבות: "צה"ל חזק!" ועל רקע צליל לגימת קפה מופיע הלוגו של צה"ל.

גולשים רבים מחוץ לעמוד, שהפיצו את הסרטון, תהו מה הוא "מפרסם" בעצם, למי הוא פונה - ומה הקשר לקפה. הסרטון הולך והופך ללהיט ויראלי ברשת הישראלית, עם תגובות לכאן ולכאן: המגיבים בעמוד הפייסבוק של צה"ל כתבו תגובות נלהבות כמו "חזק ביותר!" ו"משעשע", אך בעמוד היוטיוב ניתן למצוא תגובות כמו "תעמולה מיותרת" ו"אין לכם דברים יותר חשובים לעשות עם כספי המיסים שלנו?".

גורמים בצה"ל מבהירים שלא מדובר בפרסומת או תשדיר תעמולה למתגייסים, וכי מדובר בסרטון שהופץ במהלך חג החנוכה, כחלק מהפעילות של צה"ל בעמוד הפייסבוק שלו. הגורמים הסבירו לוואלה! טק כי כל מטרת הסרטון היא להציג את צה"ל כצבא חזק, באמצעות סרטון נחמד שחושב קצת מחוץ לקופסא.

הנה הסרטון לשיפוטכם:

עדכון: בעמוד הפייסבוק של צה"ל עלה סרטון נוסף בסדרה, תחת אותו סלוגן, הפעם עם בחורה שמנגנת בתופים ("זה חזק? צה"ל חזק" וכולי). האם צפויים עוד פרקי "זה חזק" בסדרה? אנו ממתינים בחיל ורעדה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully