וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נאור ציון התנהג כמו דיקטטור על סט"

וואלה! סלבס

6.2.2014 / 9:28

בזמן שאתם צופים בסיטקום ה"עממיות" וצוחקים, יש הטוענים כי המצב מאחורי הקלעים היה עגום. "היה פחד מנאור", אומר גורם בהפקה. רשת: "לא היו דברים מעולם". וואלה! סלבס חה

דייב שחר, עריכה: מאיה בן -ניסן

נאור ציון הוא קומיקאי מלהיב ויוצר טלוויזיוני מוכשר, אך לאורך השנים צצו סביבו גם מחלוקות. לפני כחצי שנה פורסם כי שחקנים שהשתתפו בקומדיה הטלוויזיונית שיצר נאור עבור הזכיינית "רשת", "עממיות", התלוננו על פגיעה בתנאי ההעסקה שלהם בתקופת העבודה.

הפקת הסדרה, "טרנספקס" הפקות, הסבירה כי הטענות "קטנוניות" וכינסה את הצוות לשיחת הבהרה. עם זאת גם בתקופה האחרונה, ממש בסמוך לתחילת שידור הקומדיה, הגיעו לידי וואלה! סלבס לא מעט עדויות של גורמים המעורבים בהפקה, שמאשימים דווקא את העומד בראשה, נאור ציון, באווירה העכורה שנוצרה על הסט.

עוד סלבס? הנה:
מתמודדת ”משחקי השף” שהשילה 50 ק”ג ממשקלה
הרומן הסודי של קייטי הולמס וג’יימי פוקס
פוסט לידה: רותם סלע חוזרת לגזרה

נאור ציון. ראובן שניידר,
מה היה שם על הסט? נאור/ראובן שניידר

הטענות: השפלות ובכי על הסט

על פי גורמים בהפקה, האווירה על סט "עממיות", בה משתתפים בין השאר נטע גרטי, מלי לוי, זוהר ליבה ואניה בוקשטיין, תמיד היתה מתוחה, בעיקר כיוון שעל פי אותם גורמים הצוות "ממש פחד מנאור ציון ומהקריזות שלו". בנוסף, היו טענות על כך שהיוצר "התנהג כמו דיקטטור עם פתיל קצר". לדברי גורם אחר, ציון "היה משפיל אנשים. היו מקרים שבהם סיימו ימי צילום עם בכי של כמה מהעובדים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בנוסף, לוואלה! סלבס נודע כי בתקופת הצילומים, סוכנים ומנהלים של חברים בצוות ההפקה פנו למנכ"ל רשת, אבי צבי, על מנת שיתערב, "יעשה סדר" בהפקת "עממיות" ולמעשה ירגיע את התנהגותו של ציון. "זה הגיע לרמה שהם ממש איימו לעזוב את ההפקה אם לא יתערב", סיפרו מקורות בהפקה. "נאור אולי מוכשר, אבל לא יודע איך להתנהג עם אלה שעובדים איתו. הוא לא טוב בכל הקשור ליחסי אנוש, זה בטוח".

מנגד, גורמים אחרים יוצאים להגנתו של ציון, וטוענים מדובר באדם מוכשר ומקצועי, שכל רצונו הוא לסיים את העבודה בצורה הטובה ביותר. "אין ספק שיש לו פתיל קצר, אבל זה רק בגלל הרצון שלו שהכל יהיה מושלם. נאור תמיד שואף לפרפקציוניזם, למרות שיש לא מעט גורמים בתעשיית הבידור שרק רוצים לחפף הכל כמה שיותר מהר".

עממיות. באדיבות רשת,
צוות שחקניות "עממיות"/באדיבות רשת

"ברגע שמגיע בחור כמו נאור, פתאום נראה להם לא בסדר שמבקשים מהם דברים, גם אם בצעקות ובצורה פחות נעימה - והם מתחילים להתגונן. אבל נאור בסך הכל עושה את העבודה של יוצר שמרכז הכל אצלו - ודואג לבייבי שלו. זה מה שהיה חשוב לו".

"במאי שבראש ובראשונה דואג לשחקניו ולצוות הפקה"

כאשר וואלה! סלבס פנתה לתגובת גורמים המעורבים בהפקה, מאיר קוטלר, מנהלו האישי של נאור ציון הסביר בפשטות כי: "בפרסום של ידיעה מהסוג הזה ,יש בסיס לתביעה בגין לשון הרע".

תגובת מפיק הסדרה, מרק רוזנבאום, מ"טרנספקס" הפקות: "נאור הוא במאי שבראש ובראשונה דואג לשחקניו ולצוות הפקה שלו. השנה ההפקה גם תועדה בלא מעט צילומים מאחורי הקלעים, שבהם רואים את הרגישות הזו בבירור. סט של צילומים הוא דבר דינאמי ויש בו לפעמים ימים לא קלים, אך מכאן עד לדברים שמתוארים על ידי וואלה! המרחק עצום ויש בהם עיוות קשה של המציאות".

תגובת "רשת": "להד"ם, ולראייה מערכת וואלה! ביקרה על הסט ונכחה בעצמה לדעת שאלו לא פני הדברים, כך שחבל על הכפשות זדוניות ובעיקר מיותרות".

מאמינים לטענות על נאור ציון? דברו על כך בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully