וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך נאום בעצרת: ח"כ דנון הציל צלם מנפילה מהבמה

מאות תושבים, שרים וחברי כנסת, הגיעו לעצרת הפתיחה של המועמד החילוני-מסורתי לקראת הבחירות החוזרות בבית שמש, אלא שאת מירב תשומת הלב תפס אירוע לא שגרתי שהסתיים בשלום

ח"כ דני דנון תופס צלם עיתונות שמועד מהבמה בבית שמש, פברואר 2014. יעקב לדרמן, מערכת וואלה! NEWS
ח"כ דנון תופס את הצלם שנפל/מערכת וואלה! NEWS, יעקב לדרמן

בבית שמש נערך אמש (שני) כנס הפתיחה של המועמד של המחנה החילוני-מסורתי בבחירות החוזרות לראשות העיר, אלי כהן, בהשתתפות מאות תושבים, שר הכלכלה והמסחר נפתלי בנט, שר השיכון אורי אריאל וחברי כנסת שונים. אלא שאת מירב תשומת הלב תפס אירוע דרמטי שאינו קשור לעצרת – במהלכו מעד אחורה צלם עיתונות שעמד על הבמה. לעזרתו של האיש נחלץ במהירות ח"כ דני דנון, שהושיע ומנע בסופו של דבר את הנפילה.

עדים לאירוע סיפרו שהצלם שעמד צעד לאחור מבלי להסתכל, וזאת על מנת לצלם את הכרזות של האירוע. הוא נפל, אולם למזלו רגלו נתפסה בעמוד עץ והוא נותר תלוי באוויר. ח"כ דנון שהאירוע קרה לנגד עיניו מיהר לעזוב את דוכן המשתתפים ורץ לעזור לצלם – כשהמצלמה עדיין בידו. אחרי כמה שניות מורטות עצבים הצליחו להחזיר את האיש לבמה כשהוא כנראה ללא פגע.

עוד בנושא:
חקירת זיוף הבחירות בבית שמש: ראיות נגד 8 חשודים
דרעי: ”המאבק בבית שמש הוא נגד החרדים בארץ”
בחירות חוזרות בבית שמש: מאיפה יגיע התקציב?

חרף התקרית הלא-שגרתית, העצרת שהייתה תחת הכותרת: "האמנו, נאבקנו, ניצחנו", התנהלה באווירה חיובית. אלי כהן, המועמד מהמחנה הציוני נאם וביקש ליצור סולידריות בעיר הקרועה בין הפלגים שבה. "אנחנו נגד הקיצוניים ולא נגד החרדים", אמר לנוכחים. "אני קורא לחרדים המתונים לבוא לכאן, להוקיע את מה שקרה ולהצטרף אליי על מנת לבנות בית שמש טובה יותר".

ההחלטה לערוך בחירות חוזרות בבית שמש, חרף נצחונו של ראש העיר מטעם ש"ס משה אבוטבול, התקלה בבית המשפט העליון בשבוע שעבר, נוכח הממצאים שלימדו על זיוף בקנה מידה גדול לטובת המועמד החרדי. בעקבות החלטת בג"ץ, הודיע שר הפנים, גדעון סער, במהלך דיון בוועדת הפנים של הכנסת, כי הבחירות החוזרות בעיר יתקיימו בעוד חודש, ב-11 במרץ.

בתגובה לכך אמר המועמד מטעם המחנה הציוני: "אנחנו וכל עם ישראל ניצחנו את השקר והמרמה, וקיבלנו הזדמנות שניה לנסות ולנצח ביושר ובדרכי אמת". לדבריו של כהן, פסק הדין הבהיר מי אחראי לתעשיית הזיופים והשקרים. "ב-11 במרץ אנחנו מבטיחים לקיים את חמש המשימות שהצבנו לעצמנו על מנת להפוך את בית שמש לעיר טובה יותר עבור כלל התושבים. תושבי בית שמש ואני בראשם מחבקים את הציבור החרדי - שבחר לגור בעיר כחלק מהמרקם האנושי שלנו, כמו שאנחנו מחבקים את כל הציבור שנמצא איתנו כאן".

(עדכון ראשון: 23:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully