וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומת בהשתתפות ירון ברלד יורדת מהאוויר

25.2.2014 / 14:00

מנכ"ל קרדיט יוניון, חברת האשראי שברלד עמד בראש הקמפיין שלה, הצהיר כי "החברה מתנגדת לאלימות מכל סוג", והודיע כי הפרסומות בהשתתפות ברלד בהקפאה עד להודעה חדשה

צילום: מערכת וואלה!, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

חברת האשראי החוץ בנקאי קרדיט יוניון מסירה את דמותו של ירון ברלד מקמפיין הפרסום בהשתתפותו, עד לסיום החקירה המשטרתית. זאת בעקבות החשדות שפורסמו הבוקר, כי הבדרן מהתכנית "ארץ נהדרת" ביצע לכאורה מעשה מגונה.

"הנהלת החברה", נמסר מקרדיט יוניון, "קיבלה הבוקר את ההחלטה בעקבות מעצרו של האומן, החקירה והחשדות העומדים נגדו. אי לכך, תשדירי הפרסומת הקרובים של החברה ישודרו בלעדיו ודמותו תוסר בשלב הזה מכל פרסומי הקמפיין. החברה מבקשת להבהיר כי ההחלטה היא זמנית, ובמידה ויתברר כי ההאשמות העומדות כנגד ירון ברלד אינן נכונות, ישקלו בחברה להחזירו לקמפיין הפרסום".

אריאל דן, מנכ"ל החברה מסר בתגובה: "חברת קרדיט יוניון הופתעה, כמו רבים אחרים, לגלות בתקשורת אודות הפרשייה בה נקשר שמו של מר ירון ברלד. החברה מתנגדת לאלימות מכל סוג ומחויבת בראש ובראשונה לערכים אתיים כלפי החברה הישראלית. קרדיט יוניון רוצה להדגיש כי משטרת ישראל היא זו שתקבע באשר לחשדות המיוחסים למר ברלד. עם זאת, החברה מחויבת ללקוחותיה ומחויבת באתיקה בסיסית ועל כן התקבלה ההחלטה להוריד את דמותו של מר ברלד מהקמפיין עד להודעה חדשה".

בשיחה עם וואלה! תרבות הוסיף דן: "אני לא תולה אותו בככר העיר וצולב אותו, אני מחוייב ללקוחות שלי".

מוקדם יותר היום דווח כי גם השתתפותו של ברלד בתכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", של הזכיינית קשת, מוקפאת עד להתפתחויות נוספות בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully