וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבורה שלועגת לפרסומות תוקפת את "האח הגדול"

6.5.2014 / 19:19

אחרי הסרטונים שלגלגו על חברות הסלולר ומשחות השיניים, אנשי פרויקט "תכל'ס" מתפנים למטרה הבאה: תכנית הריאליטי "האח הגדול". צפו בסרטון החדש

מתקפת הפרומואים של "האח הגדול" לקראת העונה החדשה הצליחה לעצבן את אנשי פרויקט "תכל'ס" שמיהרו ליצור סרטון תגובה חדש שעלה לרשת בשעות האחרונות. פרויקט "תכל'ס" זכה לתשומת לב ציבורית לאחר שסרטון שיצרו אנשיו אשר לעג לחברת הסלולר "סלקום" הוסר מהרשת. הסרטון החדש, כמיטב המסורת, משתמש באותה השפה בה השתמשה הזכיינית קשת לקדם את "האח הגדול" אך רומז לרדידות התוכן.

מאחורי הסרטון עומדים, כבעבר, אנשי "תכל’ס": לירון אטיה, הקומיקאי גדי וילצ’רסקי ורועי מישר, שותף ובעלים של חברת ההפקות "Look & Listen". "לדעתנו, רבים מהתכנים בז'אנר הריאליטי הם טראשיים ונמוכים. רצינו לתת את האינטרפרטציה שלנו לפרומו, שבמידה מסוימת "הרים לנו להנחתה". הסרטון ממשיך את הקו של פרויקט תכל'ס, פרויקט סאטירי שמבקש להראות את הדברים בצורה כנה", אמר מישר לוואלה! תרבות והתייחס גם לשאלת הקידום העקיף של התכנית. "ידוע לנו שהסרטון עשוי במידה מסוימת להגביר מודעות לעונה החדשה, ולקחנו את זה בחשבון. אנחנו מקווים שהביקורת כאן חזקה יותר מהקידום האפשרי, ושאנשים יזדהו עם המחאה שלנו, במטרה לגרום למקבלי ההחלטות לתת לנו תכנים איכותיים יותר בטלוויזיה".

מה דעתכם: האם המסר הועבר בהצלחה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully