וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העיצומים: ערוץ 1 לא ישדר את המשחק בין חיפה לירושלים

2.6.2014 / 15:17

עיצומי עובדי רשות השידור הובילו להחלטה שלא לשלוח צוות למשחק המכריע ברוממה. 5+ ישדר המשחק במלואו מ-20:55

סנטר הפועל ירושלים יניב גרין (ימין) מול שחקן מכבי חיפה דונטה סמית' (שמאל). יוסי ציפקיס
במנהלת הליגה ערוכים לעיצומים גם למקרה בו יחליטו לא לשדר את משחקי ההכרעה של העונה/יוסי ציפקיס

משחק מספר 4 בחצי גמר הפלייאוף בין מכבי חיפה להפועל ירושלים לא ישודר הערב (שני) בערוץ 1 בעקבות העיצומים שנוקטים עובדי רשות השידור. ראשי המאבק החליטו להחשיך את המשחק ולא לשלוח צוות לאולם. לאחר מגעים שניהלו במנהלת עם ערוץ הספורט, סוכם כי המשחק ישודר בספורט 5+ החל מהשעה 20:55. כשהמשחק באילת יסתיים, המשחק בין חיפה לירושלים ישודר במקביל גם בספורט 5. אם חיפה תנצח בו היא תעפיל בפעם השנייה ברציפות למעמד הגמר, ככל הנראה נגד מכבי תל אביב שתשחק במקביל נגד הפועל אילת. יש לציין כי ערוץ 1 אמור לשדר בשבוע הבא את שני משחקי הגמר של ליגת העל, ובמנהלת הליגה ערוכים לעיצומים גם למקרה בו יחליטו לא לשדר את משחקי ההכרעה של העונה.

רשות השידור חתמה על הסכם שידורים עם מנהלת הליגה בתחילת העונה לפיה המשחק המרכזי בכל מחזור ישודר ביום שני בשעה 18:45 במסגרת ערב הספורט של ישראל, כשלאחריו ישודר המשחק המרכזי בליגת העל בכדורגל. השעה המוקדמת הובילה למחאה של ארגוני אוהדים שונים, אך בשל ההצעה הכספית הגבוהה של רשות השידור היא לא הובילה לביטול ההסכם, אלא במקרים בודדים המשחקים הוזזו ביום או לשעה המרכזית, 20:45.

הפגנת עובדי רשות השידור מול משרד האוצר. באדיבות דוברות ההסתדרות,
ערוץ 1 אמור לשדר בשבוע הבא את שני משחקי הגמר של ליגת העל בכדורסל. מחאת עובדי רשות השידור צילום: יח"צ)/באדיבות דוברות ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully