וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטה על "אולפני" תחנת שידור פלסטינית בירושלים

7.6.2014 / 12:15

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי משטרת ירושלים פשטה אתמול על אולפני תחנת "פלסטין" בגלל דברים בגנות הכיבוש שנאמרו בשידור. במשטרה טוענים כי הסיבה היא שידור ללא זכויות

דגל פלסטין  על רקע ירושלים. GettyImages
אנשי התחנה טענו כי הפשיטה בוצעה בגלל דברים בגנות הכיבוש שנאמרו בשידור/GettyImages

משטרת ירושלים פשטה אתמול (שישי) על דירה שממנה שידרה תחנת הטלוויזיה "פלסטין" במזרח ירושלים. התקשורת הפלסטינית דיווחה כי השוטרים פשטו על אולפני התחנה בשכונת א-טור תוך כדי שידור התכנית "בוקר טוב ירושלים". על פי הדיווחים, צוות התכנית, כולל המגישים, נעצר בגין דברים בגנות "כיבוש העיר" ובעד זכויות הפלסטינים בה, שנאמרו במהלך השידור.

עוד חדשות מהארץ:
המשטרה: החקירה נגד פואד לא תסתיים עד הבחירות
מתה היולדת שלקתה ברעלת היריון ואושפזה במצב קשה
המשטרה: הבנות שמתו בבריכה בסביון - לא הורעלו

אלא שלטענת המשטרה, "אולפני התחנה" הם דירה בעצם ששכרו אנשי התחנה בשכונה לצורך התוכנית. עוד נטען כי השוטרים הגיעו למקום בשל חשד לעבירה על "חוק הבזק" - שידור ללא זכויות - ולא בגלל אמירות פוליטיות של המגישים. כמו כן, לטענת המשטרה, השוטרים דפקו בדלת הבית ולא פרצו אליה – כפי שדווח בתקשורת הפלסטינית - ואנשי צוות התוכנית פתחו אותה מרצונם.

המשטרה עיכבה לחקירה שלושה ממנהלי התחנה. עוד נמסר כי השלושה עזבו את המקום עם השוטרים מרצונם ומבלי שנפגע שידור התכנית. בתחנת המשטרה הם הציגו אישורים שלא היו עמם כשהשוטרים הגיעו לדירה, ולאחר מכן שוחררו.

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully