וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קרואטיה צולמו בעירום והחליטו להחרים את התקשורת

שני צלמים התחבאו בשיחים ליד בריכת המלון ותפסו את צ'ורלוקה, סרנה ולוברן בפוזות אינטימיות. השחקנים הודיעו שלא ידברו יותר עם התקשורת, המאמן קובאץ' לעיתונאים: "פישלתם, אני לא יכול להאשים אותם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלגן בנבחרת קרואטיה. החבורה של ניקו קובאץ', שהפסידה במשחק הפתיחה 3:1 לברזיל, לא ממש מצליחה להתכונן בשקט למשחק הבא שלה, שייערך בלילה בין רביעי לחמישי (1:00) מול קמרון.

שחקני הנבחרת הקרואטית הכריזו שהם מחרימים את אנשי התקשורת מארצם, שליוו אותם לברזיל, זאת לאחר שבקרואטיה פורסמו תמונות עירום של מספר שחקנים כאשר אלה השתכשכו בבריכה של המלון בו שוהה הנבחרת. התמונות פורסמו לאחר ששני צלמים הצליחו להתחבא בשיחים שליד הבריכה ולצלם את השחקנים, שיצאו לשחיית לילה חברתית. השחקנים שצולמו הם ודראן צ'ורלוקה, דיאן לוברן ודריו סרנה, קפטן הנבחרת.

"אני לא יכול להכריח אותם לדבר אתכם אחרי מה שעשיתם להם ולמשפחות שלהם", זעם קובאץ' על העיתונאים שדרשו ממנו להתערב במצב, "איך אתם הייתם מרגישים אם היו מצלמים אתכם ככה? אני לא יודע, אולי הם יסכימו לדבר אתכם שוב לפני שייגמר המונדיאל. אולי לא. אני מכבד את ההחלטה של השחקנים. אני יודע שאתם העיתונאים עושים עבודה מקצועית, אבל הפעם פישלתם. כל העולם ראה את התמונות האלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully