וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה בשידור נגד לוסי אהריש: "את לא אמורה להיות כאן"

6.7.2014 / 16:14

פעיל הימין הקיצוני בנצי גופשטיין אמר ללוסי אהריש בתכנית "שיחת היום": "את לא אמורה להיות כאן". אהריש: "אני לא אזוז משום מקום". גופשטיין: "נחיה ונראה"

מערכת וואלה!
לוסי אהריש. דרור עינב
לוסי אהריש/דרור עינב

"את לא אמורה להיות כאן", אמר הבוקר פעיל הימין הקיצוני בנצי גופשטיין ללוסי אהריש מגישת התכנית "שיחת היום" בערוץ 2, במהלך התכנית והתייחס להיותה ערביה. אהריש הגיבה באמירה: "אני לא אזוז משום מקום", והפה הגדול של גופשטיין הכה שוב: "נחיה ונראה..."

בנצי (בן ציון) גופשטיין, תושב קרית ארבע ויו"ר ארגון להב"ה ("למניעת התבוללות בארץ הקודש"), התארח בתכנית של אהריש לאחר שבשבוע שעבר אמר "אנחנו מצפים לנקמה ממלכתית. וכל עוד ביבי לא עושה נקמה לאומית, ייתכן שיקרו דברים אחרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנצי גופשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה תמלול חלק מהדיון הסוער שהתקיים באולפן התכנית:

בנצי גופשטיין: "כל ערבי שמח שרוצחים יהודים. 98 אחוז".

לוסי אהריש: "אני לא שייכת לשני אחוז".

גופשטיין: "בואי נבדוק כמה ערביי ישראל בכו"

אהריש: "אתה לא יודע מה קורה בקרב ערביי ישראל. כמו שלצערנו, רוב האנשים לא יודעים מה קורה בקרב המתנחלים (...) להכליל אוכלוסיה שלמה, כאן אני מבחינתי לא אסכים להמשך הדיון. אני לא מסכימה. אז שים לב שקיבלת את חופש הביטוי שלך, שים לב שאני לא התערבתי בדברים. אבל מכאן לבוא ולהגיד שאוכלוסיה שלמה כאן במדינת ישראל היא שונאת יהודים או שמחה בהרג או חטיפה או רציחה של ילדים, כאן אני שמחה לך קו אדום ואני לא מסכימה שתעבור אותו (...) אתה בן אדם חובש כיפה ומאמין בבורא עולם. אני חושבת שאדם נולד, הוא נולד בצלמו ודמותו של ה-א-ל. במה אתה שונה ממני?"

גופשטיין: "במה אני שונה ממך? כי אני חושב שזה הארץ שלי ואת חושבת שזה הארץ שלך. לכם יש 22 מדינות, אני רוצה להישאר במדינה היהודית שלי. וזה מה שאני שונה ממך".

אהריש: "אתה אומר שאני בעצם, עכשיו מקומי, אני לא אמורה להיות כאן".

גופשטיין: "את לא אמורה להיות כאן".

(...)

דניאל בן סימון: "אתה באמת לא רוצה אותה פה?"

גופשטיין: "אלא אם כן, היא תהיה מוכנה להיות בתנאים של עם ישראל (...) השאלה אם הארץ הזאת היא מדינת העם היהודי או לא. אם היא תהיה מוכנה לחתום על זה שהיא במדינת העם היהודי".

אהריש: "אני רוצה לסיים את זה. אני מאחלת לך הרבה נחת פנימית ואושר פנימי ולכל מי שחושב שאני אלך מפה מתישהו, אני פה כדי להישאר. אני לא אזוז משום מקום"

גופשטיין: "נחיה ונראה..."

אהריש: "נחיה ונראה... אני מבטיחה לך שאני פה לעוד הרבה זמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרגשתי פחד מהאמירות של בנצי גופשטיין ומהשנאה שהוצפה אחר כך". לוסי אהריש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לפניית וואלה! תרבות אמר בנצי גופשטיין: "אמרתי לה שאם היא לא מקבלת את המדינה היהודית אז אין לה מקום להיות פה. המדינה הזאת היא מדינה יהודית. אם היא לא מקבלת את זה, צריך לעשות לה מה שעשו ליהודים מגוש קטיף. יש להם 22 מדינות. אני יהודי ויהודי גאה. הרבה אנשים חושבים כמוני, גם אם לא בתקשורת".

לוסי אהריש מסרה לוואלה! תרבות בתגובה: "הרגשתי פחד מהאמירות של בנצי גופשטיין, הרגשתי פחד מהשנאה שהוצפה אחר כך, פחד מעד כמה אנשים יכולים להיות קיצוניים פה".

"כאן כדי להישאר": לוסי אהריש מגיבה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully