וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בעולם: צופים בעזה מופגזת ואוכלים פופקורן

עיתונאי דני העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה שבה נראים לכאורה תושבי שדרות יושבים על גבעה וצופים בהנאה בתקיפות חיל האוויר ברצועה. התגובות לא איחרו להגיע: "מוסר מעוות"

צילום: שי מכלוף, טל אנגלנדר, בני ואינר, אחמד אבו סויס, יותם רונן, דו"צ, רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: לירון בארי

"ישראלים צולמו אוכלים פופקורן ומוחאים כפיים כשהם צופים בעזה המופגזת" – כך נפתחה ידיעה שפורסמה אתמול (שני) בצהובון הבריטי "Mirror", לצד תמונה שבה נראים תושבי שדרות יושבים על גבעה שצופה לעזה ומביטים לכאורה בשמחה בהפצצות חיל האוויר ברצועה. התמונה המדוברת פורסמה בחשבון הטוויטר של אלן סורנסון, עיתונאי שמסקר את המזרח התיכון עבור העיתון הדני "Kristeligst Dagblad" וזכתה לתגובות זועמות ברשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הם מוחאים כפיים כאשר נשמע פיצוץ". הציוץ של סורנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בוואלה! חדשות:
שתי ילדות נפצעו קשה ובינוני מפגיעת רקטה ליד באר שבע
חמאס הציג: זה המזל”ט ששיגרנו לתל אביב
התחפשו לערבים ושאלו: "איך מגיעים לתל אביב?", כך נרצח אבו חדיר

בתמונה נראים אנשים בכל מיני גילאים יושבים על כיסאות פלסטיק באזור חולי. לא ניתן לראות על מה הם צופים, לטענת סורנסון התמונה צולמה בשדרות. הוא צייץ: "שדרות סינמה. ישראלים הביאו כיסאות לגבעה בשדרות כדי לצפות במתרחש בעזה. הם מוחאים כפיים כאשר נשמע פיצוץ". התמונה צולמה ביום רביעי האחרון בשדרות - יום לאחר תחילת מבצע "צוק איתן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכך הציגו את התמונה ב"The Mirror"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונה צויצה מחדש בטוויטר לפחות 8,000 פעמים והובילה לדיון נוקב. משתמש אחד צייץ: "המוסר של אנשים הוא כל כך מעוות שרצח הופך להצגה הכי טובה בעיר. דבר מדהים לראות ביום/עידן הזה". גולש נוסף כתב: "זה לא אנושי, מתועב ודוחה. תתביישי לך ישראל". גולש אחר תיאר זאת: "התמונה האיומה ביותר שראיתי בימים האחרונים".

שלשום פרסם העיתון הדני עבורו כותב סורנסון ידיעה נוספת בעניין שבה מתוארת הסצינה שהתרחשה על הגבעה: "הגבעה הפכה למשהו שהכי דומה לשורה הראשונה של תוכנית ריאליטי מלחמה. אנשים סחבו למקום כיסאות פלסטיק וספות. כמה מהם עם שקיות פופקורן מתפצפץ ואחרים מעשנים נרגילות ומשוחחים בעליצות". אלי כהן, אמריקני בן 22 שחי בישראל אמר לעיתון: "אנחנו כאן כדי לראות את ישראל הורסת את חמאס".

(עדכון ראשון: 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully