וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה בנאי הביעה את דעתה - ופוטרה מתפקיד פרזנטורית

וואלה! סלבס

20.7.2014 / 22:19

חברת ספנות הודיעה בסטטוס פייסבוק כי לא תשתמש בבדרנית כפרזנטורית שלה - זאת אחרי שבנאי הביעה בראיון את עמדתה בנוגע להתלהמות הציבורית בתקופה האחרונה. וואלה! סלבס פומבית

אורנה בנאי. עומר מירון
כבר לא תפליג, כנראה. אורנה בנאי/עומר מירון

אורנה בנאי, בדרנית ואושיית טלוויזיה, פוטרה היום (א') מתפקיד הפרזנטורית של חברת 'מנו ספנות' - זאת, על פי הודעת החברה, כיוון שהשחקנית הביעה מסרים ש"פוגעים בציבור", בראיונות שהעניקה לאחרונה. חברת הנופש, שהשתמשה בבנאי כקריינית הפרסומות שלה ברדיו, הודיעה על הפסקת העבודה איתה באמצעות סטטוס מפתיע ופומבי בפייסבוק.


עוד סיפורי סלבס:
מנחם בן: "הייתי מטיל מצור מוחלט על עזה"
מפורסמים נגד אורלי ויינרמן: "מתביישים בך"

מנו ספנות. פייסבוק, צילום מסך
הסטטוס שמבשר על הפסקת העבודה עם אורנה בנאי/צילום מסך, פייסבוק

בראיון שהעניקה לאחרונה למקומון תל אביבי וכותרתו היתה "בושה שזה העם שלי", העבירה בנאי ביקורת על התלהמות הציבור וההסתה לאלימות, כמו על ההנהגה הישראלית בתקופת מבצע צוק איתן. בשל הדברים, פרסמה חברת השייט כי "אנו מבינים את רגשות כל תושבי ישראל ומחזקים את יישובי הדרום, מרכז הארץ וצה"ל אשר עושים את משימת להגן על אזרחי ישראל. אנו בעד דיון ציבורי אך לא תוך כדי ימים קשים אלו".

אז, המשיכו כי "קיבלנו לאחרונה תלונות רבות כי אורנה בנאי (המשמשת לחברה כפרזנטורית בתשדירי הרדיו) פרסמה דעות/ מסרים הפוגעים בחלק נכבד של הציבור ולכן הוחלט להפסיק את תשדירי פרסום אלו ולהחליפה בפרזנטור אחר". כצפוי, ההודעה של החברה גררה אלפי תגובות והבעות תמיכה לצד התנגדות להחלטת החברה.


וואלה! סלבס צפה כמו אבוב, לכן אין צורך שתעלה על אף ספינה.


מה דעתכם על החלטת החברה בנוגע לבנאי? ספרו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully