וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה: חברת הכנסת שמצטלמת לדוקו-ריאליטי חדש

וואלה! סלבס

14.8.2014 / 0:11

יום חג למציצני העולם: סדרה חדשה המצטלמת כעת, עוקבת אחרי חיי האמהות של כמה מהנשים המסקרנות בישראל. בתפריט: ח"כית וגם דוגמנית ובעלה, איש עסקים מצליח. וואלה! סלבס מאמא

גילה גמליאל  חובב דימרי. יוני טובלי
בקרוב מצלמות באולם הכנסת. גילה גמליאל וחובב דמארי/יוני טובלי

תודו שתמיד הסתקרנתם לדעת מה קורה בחייהן הפרטיים של הנשים החזקות בישראל - אם זה בעולם העסקים, הדוגמנות או אפילו הפוליטיקה. בקרוב מאוד גם אתם תוכלו להציץ פנימה לביתן של כמה אמהות מאוד שונות אחת מהשנייה, כדי שתוכלו להבין אחת ולתמיד מי מחתל ומי לובש את המכנסיים בבית.

אחת הנשים שהסכימו להכניס את מצלמות הטלוויזיה הפולשניות לתוך חייה במסגרת צילומי סדרה חדשה, היא לא אחרת מאשר חברת הכנסת גילה גמליאל - שבאופן חריג תאפשר מבט פנימי על חייה לצד בני משפחתה. גמיאל סגרה בימים אלו את השתתפותה בפרויקט הדוקמנטרי החדש של ערוץ 2, "שש אמהות".


עוד סיפורי סלבס:
תרגיע! ג'סטין ביבר נשלח לסדנת גמילה מכעסים
חשד: שחקן טלוויזיה מוכר תקף את אשתו לשעבר
בתפקיד בעלה של גל גדות: ריאן ריינולדס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביב יצטלם לסידרה? ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ גמילאל בת ה-40 היא אם לשתי בנות, כאשר את חייה היא מנהלת במשק בית שיווני בתל אביב יחד עם בעלה, עורך הדין חובב דמרי. חיי המשפחה של השניים מאפשרים לגמליאל לנהל קריירה פוליטית תובענית, כך שבימים אלה היא מכהנת בין היתר כסגנית יושב ראש הכנסת. הכי גירל פאוור!

הסדרה שמצטלמת בימים אלה עבור הזכיינית "רשת" , תעקוב אחר חייהן של שש אימהות ומשפחותיהן. הסדרה מלווה כל אחת מהנשים אשר נמצאות במסלול אימהות שונה ובמקום אחר בחייהן.

מלבד גמילאל, המצלמות ילוו זוג מסקרן אחר, המשלב בין שני תחומי העניין האהובים על וואלה! סלבס - כסף ויופי - אותם מייצגים הדוגמנית ומעצבת הפנים ג'ני צ'רוואני, שנשואה לאיש העסקים רוני מאנה, המבוגר ממנה ב-20 שנים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוני מאנה, ג'ני צ'רוואני. אביב חופי
רומנטיקה. צ'רווני ומאנה/אביב חופי

יחסיהם של צ'ארווני ומאנה סוקרו בהרחבה במדורי הרכילות והעסקים בישראל, כולל אינספור פרידות וקאמבקים זוגיים, במהלך חמשת שנות היחסים בינהם - מה שהוביל לחתונה בשנת 2011. מאז הספיקו השניים להביא לעולם את בתם המשותפת אמילי בת השנה.


גם וואלה! סלבס מכניסה מצלמות לחייה, אבל רק בחדר המיטות שלה.


רכלו על הריאליטי של גילה גמליאל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully