וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה קמחי בפייסבוק: "צריך להעלות את טוביה טננבאום על מוקד"

TECH

4.9.2014 / 10:17

הסופרת והשחקנית הישראלית אף הוסיפה "יש לי כמה ידידים בלוד שישמחו לעשות את העבודה השחורה". התגובה הוסרה לאחר שעוררה סערה בקרב גולשים. קמחי: "התבדחתי ושום דבר מעבר לכך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסופרת והשחקנית אלונה קמחי כתבה תגובה בפייסבוק המסיתה לפגיעה בטוביה טננבאום. טננבאום הוא עיתונאי ומחבר הספר "תפוס ת'יהודי", שהתחזה לעיתונאי גרמני כדי להוציא ציטוטים אנטי-ישראלים ממרואייניו - פלסטינים, פעילי שמאל ורבנים מ עמותת "רבנים למען זכויות אדם" - ופרסם אותם בספרו.

אמש העלה יריב מוהר, דובר עמותת "רבנים למען זכויות אדם", סטטוס לפייסבוק שלו העוסק בטוביה טננבאום. גולשים שונים הגיבו לסטטוס, ביניהם הסופרת והשחקנית אלונה קמחי - שהיא גם פעילת שמאל וחברה במפלגת מרצ - שכתבה: "את הטננבאום הזה הגיע זמן לעלות על מוקד. יש לי כמה ידידים בלוד שישמחו לעשות את העבודה השחורה וסאלאמאת בחולות של ראשון".

תגובה של אלונה קמחי בפייסבוק. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

על כך הגיב גולש אחר: "פששש.. אלונה קמחי ... ככה מתבטאת שחקנית ידועה בישראל?" התגובה של קמחי דווחה באתרים כמו "סרוגים" ורוטר.נט, וקיבלה תגובות נזעמות של גולשים. מאוחר יותר הסירה קמחי את התגובה מהשרשור.

קמחי מסרה לוואלה!TECH: "ההתבטאות שלי הייתה התבדחות לשמה, ונכתבה בלשון הגזמה. כל מי שמכיר את הפעילות שלי בפייסבוק יודע שאני תמיד מטיפה לסובלנות, לאי אלימות ולדמוקרטיה. ההומור שלי הוא לפעמים קצת פרוע וצר לי שלא הובן כראוי, כמו שזה קורה לעתים במילה הכתובה. מתנצלת בפני מי שנפגע מכך. התבדחתי ושום דבר מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully