וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל נכנסת בצלם פפראצי

וואלה! סלבס

1.10.2014 / 14:54

הדיווה הבלתי מעורערת החליטה שנמאס לה מצלמי פפראצי שרודפים אחריה - אז היא החליטה להשיב אש, הרימה את האייפון ותיעדה את הצלם, תוך שהיא מטנפת עליו. צפו בגרסה המלאה. וואלה! סלבס הסיפור האמיתי

תמונות גולשים

הוליווד זה כאן! לא כל יום קם מפורסם במדינת ישראל ומחליט להשיב אש ולהגיד את מה שכל (טוב נו, רוב) חבריו חושבים על צלמי הפפראצי. אז נכון, בזכות אותן תמונות וואלה! סלבס יכולה לקנות את חמאת הבוטנים שלה, אבל היי, מתי פעם אחרונה ראיתם דיווה בינלאומית מקללת צלם פפראצי?

דנה אינטרנשיונל הגיעה לנמל תל אביב, לעוד יום של קניות, אלא שאז קלט אותה צלם הפפראצי, ברק פכטר. הוא, כנראה החליט לתעד אותה בסרטון וידאו, תוך שהוא שואל אותה ממי היא צריכה לבקש סליחה לפני יום כיפור.

הדיווה, שכנראה מאסה בצלמים שרודפים אחריה ואחרי חבריה לתעשייה, החליטה לשים סוף לכל הסאגה הזו ולגרום לפפראצי להרגיש בדיוק את מה שהיא מרגישה. כמובן, שדנה לא ויתרה גם על תיעוד האירוע, ומי קיבל את הוידאו? כמובן, וואלה! סלבס.


רוצים עוד רכילות?
הלם: רוסלנה רודינה מסתובבת עם תיק מזויף
רן דנקר מאבד את זה מול המצלמות
ביונסה, רואים לך את התחתונים!

דנה אינטרנשיונל. רונן אקרמן,
לא להתעסק!/רונן אקרמן

רק במקרה של דנה, כמו שרק היא יודעת, התיעוד לווה באין ספור קללות כמו "נבלה", "חלאה", "סוטה", אבל גם באיחולים ל"שנה חלאתית", ו"שנה של זריקה מעבודה". מי אמר דיווה ולא קיבל?

נראה שהתיעוד הספונטני די הלחיץ את הצלם, שבשלב מסוים החליט לחזור לאופנוע שלו, להתניע ולברוח מהמקום כל עוד נפשו בו. בכל זאת, מי רוצה להתעסק עם הדיווה? כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שאותו פכטר מסתבך עם המפורסמים. האחרונה שבהן, היתה בר רפאלי, שהגישה נגדו תלונה ואף הוציאה לו צו הרחקה. לא משעמם בביצה.


וואלה! סלבס מתה לעשות סלפי עם דנה, תוך שהיא נושכת לה את האוזן.


רכלו על הסרטון של אינטרנשיונל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully