וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסכם פשרה בתביעה של עידו רוזנבלום

13.1.2015 / 0:04

אחרי שנתיים וחצי של סאגה משפטית נמרחת, רגע לפני שמגישת הטלוויזיה יונית לוי היתה אמורה להעיד בבית המשפט, במסגרת תביעת הענק שהגיש רוזנבלום נגד העיתון מעריב - מסתמן כי הושג הסכם פשרה בין הצדדים. וואלה! סלבס אובג'קשן

יונית לוי. ראובן שניידר
תראה מטוס! עידו רוזנבלום ויונית לוי/ראובן שניידר

רק לפני שבועיים וואלה! סלבס סיפרה לכם על ההתקדמות בתביעת הענק של איש הטלוויזיה, עידו רוזנבלום, נגד עיתון מעריב - אז נדרשה אשתו, המגישה יונית לוי, להעיד בבית המשפט על אותה תקרית אלימה מלפני שנתיים וחצי והדיווח בעיתון שהוביל לתביעתו של רוזנבלום. עכשיו אפשר לדווח כי אם לא יחולו שינויים של הרגע האחרון - הצדדים יחתמו על הסכם פשרה.

שלשום (ב'), היתה אמורה להגיע לוי להעיד בבית המשפט בתל אביב, למרות בקשותיהם של בני הזוג שלוי תעדר מהעדות בבית המשפט, שנדחו על ידי השופטת, שביקשה לשמוע את הצד של לוי בסיפור. עם זאת, רגע לפני מתן העדות נוצרה תפנית בעלילה שהובילה לסופה של הסאגה המשפטית.


רוצים עוד חדשות חמות?
פרסום ראשון: סיון קליין מאורסת
אחרי הלידה, בעלה של נינט טייב מגלה: "אין עדיין שם"
מתפנק! יהודה לוי רוכש מתנה בעשרות אלפי שקלים

עידו רוזנבלום, יונית לוי. אביב חופי
סוף לסאגה הארוכה./אביב חופי

ביום א' נפגש עורך הדין של עיתון מעריב, המייצג בין היתר את כתבת העיתון, מיקי לוין, עם עורך דינו של לוי לדיונים על מנת להשיג גישור. לבסוף, לאחר משא ומתן ארוך, החליטו הצדדים על הסכם פשרה, שאמור להיחתם בקרוב, במסגרתו סוכם כי העיתון ישלם לרוזנבלום את סכום הוצאות הטרחה של עורכי הדין על סך 30 אלף שקל.

כזכור, בחודש ספטמבר 2011, הגיעו לוי ורוזנבלום להופעה של להקת הרוק "רד הוט צ'ילי פפרז" יחד עם מספר חברים. החבורה שהתמקמה בשורות הראשונות של ההופעה צולמה על ידי צלם התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", שהצליח לתפוס את הזוג והחברים שלו נהנים מההופעה המדוברת. אך רוזנבלום לא אהב את הנוכחות של הצלם, ביקש ממנו לחזור למקום מאוחר יותר ונענה בחיוב על ידי הצלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבקשה של בני הזוג לדחות את מתן עדותה של לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענתו של הצלם, הוא אכן חזר לאחר מספר דקות, ושוב ניסה לצלם את החבורה. אלא שאז, כך על פי הטענות, רוזנבלום התקרב אליו, הוריד לו את המצלמה וביקש ממנו להפסיק. על פי הטענות, בין הצלם לעידו התפתח דין ודברים, בו נאמר לו על ידי הצלם שלא יגע בו ושיוריד את הידיים. או אז, כך על פי טענת הצלם, הגיעו חבריו של עידו וניסו לחסום את הצלם בגופם.

התביעה הוגשה על ידי רוזנבלום כנגד אתר "מעריב" - שכתב על התקרית. תיאור המקרה באתר לא התקבל יפה אצל המגיש, שהגיש תביעה על סך של 200 אלף שקל. מאז פתיחת ההליך המשפטי, ניסו הצדדים להגיע להסדר באמצעות גישור, אך הניסיונות האלו כשלו כאמור עד שהשיגו את הסכם הפשרה.


וואלה! סלבס עומדת להשיג הסכם פשרה עם מוכר השווארמה המקומית שיוסיף לה טחינה מבלי לדרוש אקסטרה כסף.

עידו רוזנבלום. עדו פרץ,
סוף טוב, הכל טוב/עדו פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully