וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופית גרנט: "שלמה שרף דגנרט, הוא בחיים לא יגיע למה שאברם הגיע"

רעייתו לשעבר של המאמן הישראלי במתקפה על פאנל 'יציע העיתונות': "בוני גינצבורג מונע מתוך תאוות נקם". למרות ההפסד בגמר אליפות אפריקה, הישראלי ונבחרתו זכו לקבלת פנים מרגשת

נחיתת נבחרת גאנה אחרי אליפות אפריקה. במרכז: סגן נשיא גאנה. התאחדות הכדורגל של גאנה,
אברהם גרנט. תמונה למזכרת עם שחקני הנבחרת/התאחדות הכדורגל של גאנה

לאחר האכזבה העצומה בגמר אליפות אפריקה, שם הפסידה גאנה לחוף השנהב בפנדלים, נבחרת הכוכבים השחורים ומאמנה אברהם גרנט נחתו בבירה אקרה, שם התקבלו בתשואות על ידי אלפי מקומיים, שהרעיפו שבחים ומחמאות על המאמן והשחקנים, שסיימו את הטורניר במקום השני והמכובד.

גאנה כזכור, הגיעה למעמד הגמר אחרי ניצחון על גינאה ברבע הגמר ועל גינאה המשוונית המארחת בחצי הגמר, כשבגמר היא פגשה את הפילים. בסיום 90 הדקות לוח התוצאות הראה 0:0, וכך גם היה לאחר 120 דקות. בפנדלים, שיטת ההכרעה הכי פחות חביבה על גרנט, ניצחה חוף השנהב וזכתה בגביע הנכסף.

"היה טורניר מצוין עבורי", הודה גרנט, "למעשה, לא רק עבורי אלא גם עבור הנבחרת כולה. הצגנו יכולת גבוהה מבעבר ואני בטוח שגם נשתפר בהמשך", הוסיף המאמן עם רמז קל לגבי העתיד, "הנחנו יסודות לקראת השנים שיבואו ואני מבטיח שהן יהיו ורודות יותר".

נחיתת נבחרת גאנה אחרי אליפות אפריקה. התאחדות הכדורגל של גאנה,
שחקני נבחרת גאנה באקרה. זכו לכבוד מלכים/התאחדות הכדורגל של גאנה

צופית גרנט: "שלמה שרף דגרנט, עגלון"

בתוך כך, רעייתו לשעבר צופית גרנט פרסמה היום סטטוס חריף בעמוד הפייסבוק שלה, בו ביקרה את יושבי הפאנל ב'יציע העיתונות' ובפרט את שלמה שרף, שמסוכסך עם גרנט זה שנים.

"כבר 22 שנים אני בתוך עולם של כדורגל ועברתי עם אברם הכל", כתבה. "ניצחונות, הפסדים, גמרים, חצאי גמרים, מתח בלתי נתפס משבוע לשבוע, משנה לשנה ובתוך זה עברנו קבוצות, בעלי קבוצות ואז מדינות, והיינו בפורטסמות' וצ'לסי וווסטהם, ובלגרד ותאילנד והיום גאנה ובתוך כל התקופה הזאת מעולם לא ראיתי שום תוכנית ספורט ובעיקר לא את התכנית "יציע העיתונות" והייתה לי סיבה. ידעתי שיושב הדגנרט שלמה שרף כבר שנים ולפרנסתו עושה בעיקר מלטנף ולהכפיש את שמו של אברם.

"לא רציתי לראות בכדי שלא אצטרך לאפק את הרצון להגן על ביתי ועל האיש שלי וברחוב, אין שבוע בו לא עוצר אותי מישהו ואומר לי "צופית אל תשימי לב שלמה סתם קנאי" ואני מחייכת אבל בוחרת כבר שנים לא להיות בתגובה ויותר מזה חיה לצידו של אברם ורואה את אצילותו. מעולם הוא לא ענה לנסיונות העיתונות לגרור אותו לעימות מול ה"עגלון" כמו שמכנים את שרף וזה לא יאומן האיש מלכלך את שמו של אברם בכל דרך אפשרית, בתקשורת ומחוצה לה, מספר סיפורי מעשיות על אברם ואנחנו בשלנו, לא מגיבים ואפילו סתם כך בשיחות חולין מחייכים כשמשתפים אותנו ומקפידים לא להגרר למקומות הנמוכים והעלובים האלו של הקטנת אנשים והלבנת פניהם.

"אבל היום, זהו, אני לא מצליחה לאפק את הרצון שלי להשיב למלעיזים, ואסביר... במקרה מתוך נימנום של עייפות אדירה אחרי ימי צילום קשים ביותר של "אבודים" אחד מחבריי ביקש ממני לראות את שנאמר בתוכנית "יציע העיתונות" ונדהמתי, נדהמתי לשמוע את בוני גינסבורג שכנראה מונע מתוך תאוות נקם עתיקת יומין, מגדיר את אברם כמי "שגדול בלהשיג תפקידים" אבל זו כל גדולתו, האיש מגדיר עצמו "כלא בעל אינטרס" וישר ומבטל את כל הישגיו של אברם עד היום בכדורגל. אז תרשו לי לשתף אתכם בקטנה; אותו בוני לפני 24 שנים היה שוערה של קבוצה בליגה הסקוטית, מי שסידר לו את התפקיד הוא ידידי פיני זהבי סוכן השחקנים הגדול וכשאברם קיבל את תפקידו כמאמן מכבי תל אביב אחרי שמכבי לא לקחה אליפות 13 שנים רצוף פיני הציע את בוני למכבי ת"א אך לדאבונו של האחרון אברם החליט שבוני לא מתאים לו, נסע לרוסיה והביא משם את שורה אוברוב השוער האגדי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
צופית גרנט אברהם גרנט. רפי דלויה
יוצאת להגנתו. צופית ואברהם גרנט/רפי דלויה

צופית הוסיפה: "בוני נאלץ לוותר על מקומו וכבר אז עשה זאת בצורה נוראית כי אוברוב פתח רע והקהל רצה את בוני ואברם שיודע לעמוד בלחצים נלחם על מקומו של אוברוב ולקח איתו אליפות מפוארת ועם הגיבנת הזאת והקנאה הנוראית מסתובב האיש שנים והשנים מחמירות איתו כי מאז אין שום דבר מדהים שהאיש עשה בקריירה שלו, כמובן ששלמה שרף מייד הצטרף בהתלהמות לדעותיו של בוני ובמשך דקות ארוכות בתוך הצעקות המכפישות שלהם אי אפשר היה להשחיל מילה. בוני גינסבורג האיש שכבש את הירח והוריד עשרות כוכבים בחייו (בכאילו) ושלמה העגלון יושבים ומכפישים את מי שעשה בכדורגל כישראלי מה שאיש לא הצליח לפניו ובספק אם מישהו יעשה.

"זה מדהים לראות אנשים שיושבים ועיקר פרנסתם באה מיכולתם להשתמש בלשון הרע חדשות לבקרים, כמה אומללות זיהיתי בשני האנשים האלה וכמה צרות עין ולגבי אברם אני כל כך גאה בו ובהישגים שלו ולצערי הרב דווקא "התחת" קצת חסר לו, לא רק בגלל פנדלים, גם להגיע לצ'לסי שזה מזל גדול, בסופו של דבר רומן כבעל המאה חרץ את גורלו של אברם על קישקוש, ההחלקה של ג'ון טרי, אבל אברם כמו אברם איש חזק, מאופק, שקט ואציל נפש, מרים ראש ונע קדימה מבלי להיגרר לתהומות של עליבות וקטנות, איש ענק".

נחיתת נבחרת גאנה אחרי אליפות אפריקה. התאחדות הכדורגל של גאנה,
אברהם גרנט. זכה לקבלת פנים חמה/התאחדות הכדורגל של גאנה
נחיתת נבחרת גאנה אחרי אליפות אפריקה. התאחדות הכדורגל של גאנה,
אוהדי נבחרת גאנה בשדה. קיבלו בצורה חמה את המאמן הישראלי/התאחדות הכדורגל של גאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully