וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון קופמן לאוהד בית"ר: "חתיכת מוצץ זרגים מטונף"

12.2.2015 / 16:26

דיאלוג קשה בוואטסאפ בין אוהד ("לוזר, אפס") לעיתונאי ("נפל ביולוגי, מוצץ"), בעקבות דברים שאמר קופמן ברדיו 103 ("מועדון מגעיל, קהל מטונף"). עמותת האוהדים פנתה לרשות השנייה: "לאסור עליו לשדר". תגובת קופמן: "כשמועצת העיתונות והרשות יתייחסו, גם אני אגיב"

רון קופמן. ברני ארדוב
חילופי הדברים לא נגמרו ברדיו. קופמן/ברני ארדוב

העיתונאי רון קופמן נקלע לעימות בוואטסאפ, שכלל חילופי דברים קשים עם אוהד בית"ר ירושלים. הדבר אירע לאחר חילופי דברים קשים של קופמן עם דובר בית"ר אושרי דודאי בתוכניתו ברדיו 103.

דודאי טען בשידור כי משקיף המשחק בין בית"ר לעירוני קרית שמונה (1:3) כלל לא ראה אוהדים יורקים לעבר אחמד עאבד, ובכל זאת ציין זאת בדו"ח. בתגובה אמר לו קופמן: "הקהל שלכם מתנהג בצורה הכי מזעזעת בעולם, קהל גזעני. אתם מועדון מגעיל. הקהל שלכם הכי מטונף בישראל. צריך לזרוק אתכם מכאן. אתם מטנפים את הכדורגל".

העימות לא הסתיים כאן. קופמן קיבל עשרות הודעות נזעמות מאוהדי בית"ר לאחר השידור. אחת מהן הייתה בוטה במיוחד, וכללה נאצות והאשמות. הוא לא נשאר חייב וגידף ב"ברכות" משלו. לאחר כן אוהדים נוספים של בית"ר טענו כי קופמן כתב להם דברים ברוח דומה. התכתובת המלאה למטה.

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים שיגרה מכתב ליו"ר הרשות השניה דוד רגב. "הדברים נאמרו בצעקות פעם אחר פעם, כאילו היה מר קופמן אחוז תזזית. הדברים היוו גידופים של ממש, בשיח פרוע המהווה אלימות לכל דבר ועניין. מדובר בקריאות חסרות שחר, המכלילות ציבור שלם המונה מאות אלפי אנשים, ציבור המונה תחתיו אנשים מכובדים, עיתונאים, מדינאים, פוליטיקאים, אנשי צבא, אנשי עסקים, אקדמאים, זמרים, קומיקאים ואוהדים רבים וטובים וחובבי ספורט. רק להדגיש, כי נשיא המדינה וראש הממשלה נמנים עם אוהדי בית"ר.

"אין להשלים ולא ניתן להשלים עם אמירות פרועות ורדודות שכאלו מעל גלי האתר, בשעת פריים טיים, זמן בו מאזינים לרדיו אנשים רבים ובכלל זאת בני נוער וילדים. אין להניח לשיח שכזה, כשמצב האלימות במדינה בכלל ובספורט בפרט הינו בכי רע. לא יעלה על הדעת כי שדר רדיו עושה שימוש בכלי תקשורתי ובמיקרופון המונח לרשותו, במטרה להכפיש ציבור גדול כל כך. לא יעלה על הדעת כי שדר רדיו יעשה שימוש בגידופים ובביטוים אלימים שכאלו, תוך שהוא מכנה את כלל אוהדי בית"ר חזור וחזור 'גזענים' ו'מטונפים'. ראוי וטוב לציין בהזדמנות זו, כי קהל אוהדי בית"ר בכללותו הינו קהל אוהדים טוב ואיכותי. לפיכך אנו עומדים על כך כי תלונה זו תתברר עד תום, כי מר קופמן ייקרא לסדר וכי ייאסר עליו לשדר לאלתר".

תגובתו של רון קופמן: "כשמועצת העיתונות והרשות השנייה יתייחסו, גם אני אני אתייחס לדברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully