וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה מלמד נגד האח הגדול: "לא אפשרו לי טיפול רפואי"

20.5.2015 / 10:06

מבקרת הטלוויזיה הקשוחה רק הודחה מהריאליטי וכבר החליטה לפתוח פה ולחשוף סודות מאחורי הקלעים. "דיקטטורה", היא מכנה את ההפקה וטוענת שהובהלה לבית חולים מבלי שהצופים ידעו. וואלה! סלבס רואה הכל

יח"צ - חד פעמי

"עשרה ימים החזקתי מעמד בדיקטטורה הגאונית הקרויה 'האח הגדול'. יותר אי אפשר היה", כך פותחת המודחת הראשונה מעונת ה-VIP של הבית הכי מפורסם במדינה, אריאנה מלמד, את סטטוס הפייסבוק שכתבה מספר שעות לאחר ההדחה.

אמש (ג') היתה מלמד הראשונה לצאת מהבית, אלא שהדבר כנראה לא ממש מצא חן בעיניה. לכן, החליטה לספר לכל העוקבים שלה בפייסבוק מה באמת התרחש מאחורי הקלעים, "עוד לפני שנפתחה ההצבעה להדחות הראשונות, עשיתי שני דברים", מספרת הכותבת, "ראשית, ביקשתי לצאת מיד כדי לערוך איזשהו בירור רפואי דחוף ולעשותו בתנאים שלי, אבל אי אפשר מיד. 24 שעות צריכות לחלוף בין הבקשה לאישורה. למה? דיקטטורה, זה למה. אין למה. אין למי לפנות ולקבול על העדר הלמה. דיקטטורה ניכרת בין היתר בגחמנות של שליטיה, בהעדר כל קשר בין חוקיה לרווחתם של נתיניה: ככה זה", כתבה מלמד.


רוצים עוד רכילות?
החגיגה של גידי גוב: להקת כוורת התאחדה להופעה
רגע לפני ההופעה: ניק קרטר שורף שומנים במכון כושר
עפים על הזוגיות: ירון ברובינסקי והחברה עברו לגור ביחד

אריאנה מלמד. מור שאולי
ביוש! מלמד/מור שאולי

"אין עולם חיצון - הוא מסכן את הדיקטטורה"

היא ממשיכה וכותבת, "ביקשתי לצאת בגלל משהו שלא ראיתם. לא הכל מראים לכם. גם אם קניתם את הערוץ שלכאורה רואים בו הכל, עשרים וארבע שעות ביממה. מה שלא ראיתם הוא אישה דואבת ודי מבוהלת מובלת באישון לילה לחדר מיון עם רגליים צבות, נפוחות וכואבות עד חוסר יכולת לעמוד, ותחת חסותם של נציגי השלטון, כולם נעימים ונבונים ועושים את מלאכתם יפה, נדקרת ונבדקת ומאובחנת ומקבלת טיפול לדלקת ברגליים שהתפתחה מזיהום שבאמא שלי, לא הבאתי איתי מהבית. מעולם לא היה לי דבר כזה. כואב, נפוח, אדום-אש, מגרד ומפחיד".

"היה מפחיד עוד יותר ובודד נורא בלי משפחה ובלי יכולת להתקשר למישהו מבני המשפחה, או לבחור את בית החולים בו אני רוצה שיבדקו אותי, או להתקשר למי מידידי הרופאים כדי להתייעץ. או אפילו: לברר מה השעה, בדרך לבית החולים".

"אין שעונים בבית האח ויש הוראה לצוות כולו לא להגיד למתמודד שיוצא לטיפול רפואי, מה השעה. או לענות על שאלות אחרות שקשורות לעולם החיצון. אין עולם חיצון, אם לא הבנתם עד כה - הוא מסכן את הדיקטטורה ולכן יש להעלימו", היא טוענת, "הצליחו, חלקית בית החולים הרי מלא שעונים. מעולם לא שמחתי כל כך לגלות שעכשיו חצות וחצי".

אתם בוחרים

מי יזכה ב"האח הגדול VIP"? סקר

לכתבה המלאה
אסי עזר, ארז טל. מור שאולי
מה לכם יש להגיד? מנחי הריאליטי אסי עזר וארז טל/מור שאולי

"רצו שאכסה את ראשי במין בורקה שתעלים את זהותי"

"עוד רצו, בדרך לחדר המיון", היא ממשיכה וכותבת בפוסט, "שאכסה את ראשי במין בורקה שכזאת שתעלים לגמרי את זהותי ותמנע חלילה זיהוי אקראי שלי בידי מישהו בבית החולים שאינו שותף לסוד. מי שמכיר אותי, מבין שסירבתי. הסכמתי, בדוחק, למשקפי שמש. בחצות הלילה. אין גבול לגיחוך. אבל העולם המוכחש הזה המשיך לתת בי אותות גם אחרי חזרתי לבית מצויידת באנטיביוטיקה סגולה זוהרת ובמשככי כאבים לרוב. אלה לא מנעו כאבים חריפים, עוויתות ודימום בבטן - ואני מבקשת לצאת ולערוך את הבירור הרפואי הנחוץ בתנאים שלי".

"מרחיקה את המיקרופון ממני, מספרת לחברים בבית מה קורה לי לגמרי בניגוד להוראות - אחד מחוקי הדיקטטורה הוא, שאסור לדבר על מצבו הרפואי של אדם. למה? אין למה, למקרה שלא הבנתם. כלומר, יש. יש הגיון פנימי לכל הוראה והוראה המונחתת על הדיירים במשטר, אבל להגיון אין דבר וחצי דבר עם חייהם, או עם אורחותיהם בעולם האמיתי. ההגיון משרת אך ורק את האח".

אריאנה מלמד. גיא כושי ויריב פין,
המודחת הראשונה. אריאנה מלמד/גיא כושי ויריב פין

"הדבר השני שעשיתי, הוא להודיע לכולם שאני המודחת"

אריאנה לא מסתפקת בכך וממשיכה, "הדבר השני שעשיתי הוא, להודיע לכולם שאני אהיה מודחת הראשונה ולהרגיע כמיטב יכולתי את רותם שחששה מאד, את שיר שנבהלה נורא ואת נירו שלא שם זין. צדקתי, מפני שמה לעשות - יותר מכל דיירי האח, אני מבינה את המכונה וכיצד היא עובדת. ואני מבינה דבר או שניים בטלוויזיה. גם על הדחות, כמובן, אסור לדבר".

מהפקת התכנית נמסר: "אנחנו אוהבים את אריאנה ומאחלים לה כל טוב. גם אחרי יציאתה מהבית נשמח לשתף פעולה".


וואלה! סלבס רצתה להיכנס לבית "האח הגדול", אבל גילתה שיש צו איסור כניסה נגדה, לאחר שבעונה שעברה זרקה אבנים על הבריכה.


מה דעתכם על הפוסט של אריאנה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully