וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד העיתונאי יואב אבן הפכה לגבר - ומדברת לראשונה

18.6.2015 / 16:52

פרסום ראשון: בתגובה ראשונה לפרסום ספרו של כתב ערוץ 2, שבו הוא טוען כי התלוננה לשווא שאנס אותה, סיפרה לוואלה!NEWS המתלוננת, ששינתה את מינה, את שעבר עליה: "הוא אכזר, השתמש בי כבובת מין חסרת אונים"

יואב אבן. ברני ארדוב
יואב אבן/ברני ארדוב

המתלוננת בתיק האונס נגד כתב הבריאות של ערוץ 2 יואב אבן, שנסגר מחוסר ראיות מבלי שהוגש כתב אישום, שינתה את מינה והפכה לגבר. היום היא חיה כגבר זכר טרנסקסואל לכל דבר, ועל פי אנשים שמכירים אותה, האירוע היה אחד הגורמים לכך. על הייסורים שעברה הקורבן, לטענתה, בטרם עברה את התהליך סיפר עורך דינה, לוליק אסל: "בכל תיק של עבירות מין, הכוללות מגע מיני ממש, הקורבן עובר החפצה על ידי התוקפן. בתיק הזה, במקרה הזה, ההחפצה שעברה הקורבן העבירה הדירה שינה מעיניי. עד היום, כשאני נזכר בחומרי החקירה שאליהם נחשפתי, עובר בי זעזוע".

אחרי סגירת התיק הגיש אבן ערר על עילת הסגירה וביקש לשנותה ל"חוסר אשמה", אולם ערר זה נדחה. גם המתלוננת הגישה על ההחלטה לסגור את התיק, אך גם הוא נדחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התייחס אליי כאל בובת מין". המתלוננת נגד אבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד אסל אמר כי עד היום אינו מצליח להבין מדוע לא הוגש כתב אישום בתיק. "מניסיוני המקצועי אני משוכנע שכנוע פנימי עמוק שאילו היה מוגש כתב אישום בתיק הזה יואב אבן היה מורשע בביצוע מעשה אונס אכזרי ונשפט ללא פחות מעשר שנות מאסר לריצוי בפועל, אולי אף יותר", הוא אמר. "מדובר באחד התיקים המזעזעים ביותר שבהם נתקלתי בחיי המקצועיים. רווי אלימות ואכזריות בצורה בלתי-נתפסת".

עוד בוואלה!NEWS:
מצוד אחר החשוד בטבח בכנסייה; המשטרה פרסמה תמונתו
בעקבות הצתת הכנסייה: צליינים שוקלים לבטל ביקורים בישראל
ליברמן מציע: שלילת מימון ממפלגות התומכות בחרם על ישראל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"הושקיתי באלכוהול, הוא חיכה שלא אהיה בת דעת"

אתמול פרסם אבן את ספרו האינטרנטי "הצד שלו". אבן ביקש מבית המשפט להסיר את צו איסור הפרסום שהוא עצמו ביקש מהעובדה כי הוא איש התקשורת שנעצר לפני ארבע שנים בחשד לאונס. אבן טוען בספרו כי נפל קורבן לתלונת שווא. "ייתכן מאוד שאני אשלם מחיר כבד, אולי כבד מאוד, על החשיפה הזאת", כתב בהקדמה לספרו. "אבל את הסיפור הזה צריך לספר. מתלוננות שווא פוגעות לא רק בגברים חפים מפשע, אלא גם בנפגעות אמיתיות של תקיפות מיניות, שבגלל המעלילות - נתקלות לעתים קרובות בחומה אטומה של חוסר אמון כשהן אוזרות אומץ ומתלוננות".

גרסתה של המתלוננת משנת 2012 הייתה קשה ועמוסה בפרטים. היא סיפרה על יחסי מין אגרסיביים מכל הסוגים שבוצעו בה בניגוד לרצונה כשהייתה שתויה, עד כדי חבלות גופניות חמורות שנגרמו עקב כך. היום היא סיפרה לוואלה!NEWS: "מיד עם הגעתי לדירתו, הושקיתי – נכון, בהסכמתי – באלכוהול, או השד יודע מה עוד היה שם. האכזר חיכה, וכשזיהה שאינני בת דעת, מאותו רגע הוא השתמש בי כבובת מין חסרת אונים". היא עוד עוד ציינה כי אינה מבינה מדוע למרות הראיות המוצקות והחבלות האכזריות שתועדו ואושרו על ידי רופאה משפטית בכירה, לא הגישו כתב אישום נגד אבן.

תמי שינקמן, יועצת התקשורת של יואב אבן, מסרה בתגובה: "לצערנו ישנה תופעה של תלונות שווא שפוגעות במתלוננות אמתיות בנוסף לפגיעה בגברים חפים מפשע. זו התחושה המלווה את יואב אבן מאז חווה תלונת שווא ששלחה אותו למעצר שווא וזעזעה את חייו האישיים והמקצועיים. במקרה המדובר, ביצעה המשטרה חקירה מקיפה ויסודית שכללה עשרות עדויות ובדיקת פוליגרף בה יואב אבן נמצא דובר אמת. יש להדגיש שיואב אבן לא הגיב עד כה בשל צו איסור פרסום זאת בניגוד למתלוננת שגרסתה נשמעה בכל מקום ומקום, תוך הפרת צו איסור פרסום המהווה עבירה פלילית לכאורה. מטרתנו להביא לדיון ציבורי, מדוע לא אוכפים את החוק על מתלוננות שווא , שלמרבה האבסורד מקבלות חסינות מהפרקליטות בפני העמדה לדין פלילי למרות שמדובר בעבירה פלילית שדינה עד חמש שנות מאסר"

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully